Pepsi max?

Alveskatt

Glad i forumet
Flere her som er litt avhengig av pepsi max? Selv har jeg PRØVD å begrense inntaket men ikke lett:/ Drikker fort 0,5 liter hver dag:( Noen dager mer:/

Jeg klarer ikke noe med kunstig søtning... MEN digger ren tung coca cola... 

Leser at med tanke på koffein er det vel max 1liter om dagen..
Men prøver å holde meg unna alt sukkeret...!!

Tenker også på koffeinen... :/ Drakk det med vesla også, men har begrenset inntaket veldig.. Prøevr å holde meg unna kaffe da :)

Drikker ikke kaffe.. så den er iallefall grei her :) Masse å passe på gitt!

Jeg drikker både kaffe og pepsi max. Noen dager mya, andre ingenting. Kaffe blir nok mindre av etterhbvert, da jeg ikke synes den smaker så godt lenger. Var sånn i første svangerskap også. 

Jeg var hekte på Pepsi max i forrige svangerskap, men nå klarer jeg det nesten ikke i det hele tatt :P 
Det er vel 1 liter koffein i døgnet som er "grensen" tror jeg. Drikker ikke kaffe jeg, og drikker sjeldent Cola midt i uka, så jeg kjenner jeg stresser ikke så mye med det enda :)

Jeg var veldig avhengig av pepsi max tidligere.. Men tror at en del av det var bare det å drikke noe med kullsyre, så jeg har gått over mye til vann med kullsyre som vi lager selv(soda stream) emoticon Men fortsatt hender det en gang iblandt at det er bare pepsi max som duger da.... :p

Dessverre litt avhengig av Pepsi max. Prøver å begrense meg, men d er nok hver dag dessverre :-/

Holder meg LAAAAAAAAAANGT UNNA Light produkter.

Er APERTAM  ialt av light produkter,  å det er giftigestoffer for kroppen, så ingen kunstige ting kommer inn i mitt hus!

Visste det ikke før jeg ble sammens med sambo, hans familie er litt spesiell ;)

Aspartam (kunstig søtning) kan faktisk likestilles med nervegift. Søk det opp, har lest litt om det. Nok til at mitt inntak på minst en liter Cola Zero om dagen ble kuttet tvert!! :) Vær forsiktig med kunstig søtning sier jeg bare;)

Back
Topp