Pepsi Max VS Coca cola light VS Coca cola Zero

Pepsi eller cola. Drikker ikke light produkter.
1, 5 år siden jeg kutta ut pepsi max, var helt avhengig:rolleyes:

Kan drikke pepsi max, tab x-tra og cola zero, men det blir mest pepsi max. Cola light, cola og pepsi smaker absolutt ikke noe godt!

De gangene jeg har kjøpt sukkerfri brus har jeg bestandig angret. Får liksom ikke noe ut av det da, da drikker jeg heller juice.

De få gangene jeg drikker brus og ønsker colasmaken, så kjøper jeg vanlig cola.
Ellers drikker jeg helst f.eks. eventyrbrus, mozelle, villa eller urge.

Men som sagt, jeg drikker sjelden brus.

For meg som ikke bør legge på meg smaker pepsi Max absolutt best. Drikker det hver dag, dessverre. Lightcolaen fra rema går også greit.
Brus er ikke sunt, men man legger ikke på seg av light brus. Det finnes veldig mye tilsetningsstoffer i den som ikke er heldige på andre måter.

Pepsi Max!
om jeg er steder hvor de ikke har det blir det cola zero/light. Tab xtra kommer jeg faktisk ikke på at finnes lengre;) men drakk det mye før.

Cola Zero :) :)

vanlig cola takk :)
Rører ikke light produkter med alle kunstige tilsetninger.Zero har jeg hørt inneholder aspartan også??

Pepsi Max.

Uten tvil Cola Zero. Brus med sukker er IKKE greit for meg overhodet! Har ikke smakt det på 25 år og kan ikke drikke det. Drikker uansett ikke store mengder og er ikke redd for kunstige søtningsmidler så lenge jeg holder meg under godkjente grenser.

Cola zero men bare på lørdag. Tror ikke kunstig søtning er bra for kroppen i lengden. Lillegull skal ikke få i det hele tatt. Storebror drikker cola

Drikker Pepsi max:)

Sluttet med Pepsi max og drikker cola en sjelden gang.

Gir heller 1 glass cola til et barn enn 1 glass Pepsi max....hvis man må velge...
Ingen barn enda, men light produkter vil være bannlyst hos oss! Også cola da ;)

Heller 1 glass med sukker enn 1 glass med søtstoffer....

Sluttet med Pepsi max og drikker cola en sjelden gang.

Gir heller 1 glass cola til et barn enn 1 glass Pepsi max....hvis man må velge...
Ingen barn enda, men light produkter vil være bannlyst hos oss! Også cola da ;)

Heller 1 glass med sukker enn 1 glass med søtstoffer
....

Ps. Mange som faktisk sliter med å gå ned i vekt ved å drikke light produkter... Lurer kroppen, men det er en annen diskusjon!

Back
Topp