Pepsi Max- og kaffefrustasjon

Har sluttet helt med kaffe på jobb og hjemme (og jeg har tidligere drukket MENGDER på jobb), gått over til koffeinfri te i stedet. :shifty::happy:
Pepsi Max drikker jeg en gang i skuddåret, så det er ikke noe tap.

Eneste jeg til nå har unnet meg etter at jeg fant ut at jeg var gravid, er en liten kopp med kaffe de få gangene vi er på besøk hos noen. Men det blir ikke ofte.
Jeg har allerede alder og vekt «imot meg», så vil ikke ta noen unødvendige sjanser med ting jeg lett kan styre unna (da tenker jeg mest på risikoen for spontanabort, siden jeg har mistet to ganger tidligere i år).
 
Har meg fint en Pepsi Max i ny og ne, har bært mye sukkerfri saft i det siste istedenfor...nå er jeg litt på sukkerfri julebrus :hungry:

kaffe sluttet jeg med, har ikke fristet. Men har koffeinfri slik at jeg kan lage iskaffe latte med vanilje <3
 
Drikker ikke kaffe. Drakk mye Pepsi Max før jeg ble gravid, nå frister det ikke i det hele tatt!
 
Det var jeg som laget denne tråden, og var oppriktig frustrert over både kaffe- og pepsi Max- inntaket. Skjønner ikke hvorfor jeg klaget, for ingen av delene frister, og det har det ikke gjort på hvertfall to uker :greet008:laughing021
 
Er helt avhengig av Pepsi max og drikker 1-2bokser om dagen. Og har jeg tenkt å fortsette medmen kaffe har jeg sluttet med, det frister heller ikke lenger.
 
Det var jeg som laget denne tråden, og var oppriktig frustrert over både kaffe- og pepsi Max- inntaket. Skjønner ikke hvorfor jeg klaget, for ingen av delene frister, og det har det ikke gjort på hvertfall to uker :greet008:laughing021
Vanligvis helt avhengig av kaffe! Ikke tatt en eneste kaffekopp på to uker... Fått helt avsmak.. Fysj :hilarious:
 
Har sluttet helt med kaffe på jobb og hjemme (og jeg har tidligere drukket MENGDER på jobb), gått over til koffeinfri te i stedet. :shifty::happy:
Pepsi Max drikker jeg en gang i skuddåret, så det er ikke noe tap.

Eneste jeg til nå har unnet meg etter at jeg fant ut at jeg var gravid, er en liten kopp med kaffe de få gangene vi er på besøk hos noen. Men det blir ikke ofte.
Jeg har allerede alder og vekt «imot meg», så vil ikke ta noen unødvendige sjanser med ting jeg lett kan styre unna (da tenker jeg mest på risikoen for spontanabort, siden jeg har mistet to ganger tidligere i år).

Har ikkje hørt at koffein er knyttet mot spontanabort?
 
Har ikkje hørt at koffein er knyttet mot spontanabort?

Står i artikkelen som ble delt tidligere i tråden, og også feks her. Førstnevnte er riktignok bare én studie.
I sistnevnte nevnes det at det er snakk om større mengder enn 1-2 kopper (som jo er innafor). Så jeg vet at jeg kan drikke, men jeg har ikke lyst likevel for min egen del :)
 
Står i artikkelen som ble delt tidligere i tråden, og også feks her. Førstnevnte er riktignok bare én studie.
I sistnevnte nevnes det at det er snakk om større mengder enn 1-2 kopper (som jo er innafor). Så jeg vet at jeg kan drikke, men jeg har ikke lyst likevel for min egen del :)

Ja eg måtte google litt. Trur faktisk eg kun har hørt at koffein kobles mot lav fødselsvekt, men er vell også det dei med sikkerhet veit også. Når det kommer til SA så kan det jo være ein heil haug som spiller inn. Men syns det er lurt å få fram slik når det gjelder ting ein "lett" kan styre onda. Eg for min del e nok litt for gla i pepsi max, foruten vatn er det det einaste eg liker å drikke (kanskje julebrusa får overta nå, den liker eg!). Og då e det greit å få meir kunnskap om dette!
 
Har holdt meg unna både kaffe, cola, te og Pepsi Max etter jeg ble gravid. Drakk flere kopper med kaffe hver dag før graviditeten. Holder meg unna pga fare for spontanabort. Har mistet flere ganger.
 
Jeg, som vanligvis er Pepsimaxoman, klarer ikke tanken på det (kaffe drikker jeg uansett ikke) eller energidrikk for tiden. Jeg blir dårlig bare av å tenke på det, faktisk. Flaks :p
 
Back
Topp