Pepsi Max drikker?

Jeg har sluttet å drikke Pepsi Max, all kunstig søtningsmiddel er nesten umulig å unngå. Jeg tror vi vil se en økning av kreft i fremtiden pga alle tilsetningstoffene som finnes i alt rundt oss.

Jeg må nok innrømme at jeg er avhengig...
Orka ikke lese hele, veit jo at det ikke er sunt!
Men de påstår at barn blir for tidlig født...guttungen kom noen timer etter termin:-)

jc skrev:
Jeg må nok innrømme at jeg er avhengig...
Orka ikke lese hele, veit jo at det ikke er sunt!
Men de påstår at barn blir for tidlig født...guttungen kom noen timer etter termin:-)

Det er jo ikke sånn at alle barn av pepsi max drikkere får for tidligfødte barn...men det er  vel en tendens de ser og har forsket seg frem til. Blir litt som å si; jeg røyka hele svangerskapet men ungen er frisk den...men d er klart, man skal ikke være hysterisk heller.

Er en grunn for at jeg ikke drikker "lett" brus.. og nekter ungene det. Skal de ha brus får det bli den vanlige typen( de får 0,5 liter annenhver fredag). Ser minsten vil ha den samme som faren kjøper( "lett"brus)..

Æ drakk pepsi max sist svangerskap,men slapp tidlig fødsel...Jonathan kom 14 daga etter termin  Alt me måte mene no æ ;)

Tuppeline skrev:
Æ drakk pepsi max sist svangerskap,men slapp tidlig fødsel...Jonathan kom 14 daga etter termin  Alt me måte mene no æ ;)

Helt enig! Helse i hver dråpe og fare i hver liter 
Men holder barna under det :) 

Back
Topp