Pepsi max, cola zero osv

Jeg drikker pepsi max og går ned som bare det. Men det er vel slik at noen reagerer på disse light brusene, andre ikke, så man må faktisk bare forsøke og se hvordan man selv reagerer.

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

Ja man kan legge på seg av lett brus.

Mormor var på et kurs om diverse mat ol. Da fikk hun beskjed om at lettbrus/snop er skikkelig gift for kroppen og inneholder mye kalorier selv om det ikke står på .

Det er min erfaring også.
Jeg har endelig gått ned i vekt nå, etter at jeg sluttet med all slags brus 9.november i fjor.
Og jeg har ikke gjort stort annet arbeid enn det, for å oppnå resultatet. (ikke mye da, men allikevel - sluttet å legge på meg i hvertfall).

Og fyllingene mine detter ikke lengre ut pga brusen.

Det inneholder ikke mer kalorier enn det som står på, men det kan påvirke blodsukkeret, som igjen spiller inn på både matlyst og vektoppgang/nedgang.

Sier seg jo egentlig selv at man IKKE går opp i vekt av å drikke light brus da. Og OM det er noen som gjør det, så kan de bare drite i å skylde på selve brusen i seg selv. Kan godt mulig hende at det er noe stoff i light brusen som gjør at søt hungeret blir større!? Men det er nok veeldig individuellt. Og de som føler det, Ja da er det jo bare å slutte å drikke da! Er jo DEG selv det er noe galt med da, IKKE brusen. er jo du som ikke klarer å styre unna det eventuellt søt suget som kommer!![8D]

Back
Topp