Pepperoni

mammaFisk

Elsker forumet
Kan man spise dette, eller går det under samme kategori som salami?[8|]

Takk, godt å høre at andre spiser litt av uff uff maten også. Men etter at noen påpekte at jeg spiste salami, ble jeg litt bekymret. Jeg har jo ingen erfaring. Første gang jeg er gravid[:-]. Men så lenge jeg passer på at ting er ganske så ferskt, bør det gå bra tenker jeg...[:D]

spiser det meste jeg også, gjort alle tre gangene og de to jeg har født har ikke hatt noen men av det

hehe... ironisk nok så klikka jeg inn på dette innlegget mens jeg sitter og spiser....lefse med smør og salami... hehe... men jeg har holdt meg unna rå fisk og rått kjøtt og de ostene da, og da tror jeg ikke det er så farlig som alle skal ha det til. Hehe, kom ikke å tro at jeg skal gå en hel sommer her hjemme uten rømmegrøt med spekemat.... kommer ikke på tale... hehe...

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: kathleen

hehe... ironisk nok så klikka jeg inn på dette innlegget mens jeg sitter og spiser....lefse med smør og salami... hehe... men jeg har holdt meg unna rå fisk og rått kjøtt og de ostene da, og da tror jeg ikke det er så farlig som alle skal ha det til. Hehe, kom ikke å tro at jeg skal gå en hel sommer her hjemme uten rømmegrøt med spekemat.... kommer ikke på tale... hehe...

Naaam,skikkelig godt[:D][:D]

ja herregud nå har jeg gått og venta gud veit hvor lenge på st. hans, for oppi her er det liksom den kvelden som er "startskuddet" for rømmegrøten... å det er så diiiiiiigg..... jeg fråder jo værre enn en hest rundt munnen nå bare av tanken.....[:D][:D]

Jeg har akkurat spist middag med peperoni i jeg.....sambo laget en slags risotto greie....veeeldig godt, og sikkert ikke så farlig som alle skal ha det til...[;)][;)]

Back
Topp