Pepperoni

Men hva tenker dere om Salami. På brødskiva, i Micro, ovn eller toastjern. Er det nok varmebehandlet? Har hatt så dilla på lufta i det siste.

hmmm, blir aldri ordentlig klok på de tingene der jeg. Men pepperoni har jeg spist på pizza. Salami ligger jeg unna. I begynnelsen fikk jeg og vite at leverpostei var neinei, da det er innmat og kunne inneholde et eller annet av et eller annet som ikke var bra, for mye a-vitamin eller noe kanskje, men så fikk jeg vite at joda, jeg kunne bare kose meg med leverpostei allikevel :o blir virkelig ikke helt klok jeg :D

Men hva tenker dere om Salami. På brødskiva, i Micro, ovn eller toastjern. Er det nok varmebehandlet? Har hatt så dilla på lufta i det siste.
Pass på at den svetter godt, det bør bobble på den (tegn på kokepunkt) :)

<3 29.12.14 <3

Så lenge det er stekt er alt ok. så salami i ovnen så den er svett er ok

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg leste på matpartalen at salami var greit å spise som den er så lenge den kommer fra de store produsentene type gilde?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg leste på matpartalen at salami var greit å spise som den er så lenge den kommer fra de store produsentene type gilde?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tar ingen sjanser uansett. Jeg er av det fryktelig teite sorten. Har jeg hørt det kan være noe feil. Eller ser det feil ut.. finner jeg noe feil. Ikke sjans at jeg skal spise det. . Helt latterlig. Mister matlysten med en gang.

Venter på årets Julegave<3

Gilde har selv sagt at de aldri anbefaler gravide å spise spekemat en demo, så rart det står på matportalen..

Back
Topp