Pepperkaker

rita.

Elsker forumet
Da har jeg bakt to sorter pepperkaker. Må ha de to sortene, for vi har alltid hatt det. Den ene er den standard typen som man trykker ut i mange ulike formen, og den andre er med mandler, og man lager bare skiver. Så nå er så og si alt klart til jul[:D]

Jeg hadde egentlig håpet at jeg ikke fikk gjort dette i dag, fordi at for kanskje 3mnd siden, så drømte jeg at farmora mi spådde at jenta ble født den 13. desember, så har hatt et lite håp om at jeg var sanndrømt, men det ser virkelig ikke slik ut[:'(]

Synes denne jenta bare kan komme nå jeg!

Det beste med pepperkaker er egentlig lukten.. (og deigen :))

Heter ikke de andre sirupssnipper? De med mandler altså :)

enig med deg!!

Nei, de med mandler vet jeg ikke hva heter, og mamma visste det heller ikke, de har bare alltid blitt laget, det er ikke pepper i de engang[8D]

Den oppsrkiften jeg bruker på pepperkakene jeg trykker ut, er egentli siruppsnippe deig, men synes den smaker pepperkaker, og er mye søtere, så da blir de enda bedre[:)]

ORIGINAL: rita.

enig med deg!!

Nei, de med mandler vet jeg ikke hva heter, og mamma visste det heller ikke, de har bare alltid blitt laget, det er ikke pepper i de engang[8D]

Den oppsrkiften jeg bruker på pepperkakene jeg trykker ut, er egentli siruppsnippe deig, men synes den smaker pepperkaker, og er mye søtere, så da blir de enda bedre[:)]

Jeg laget også sånne med mandler en gang, tror de het "verdens beste pepperkaker" i oppskriften...! [:D] Sært navn, men stemmer at de er veldig gode!!! [:)]
Jeg skal sette pepperkakedeig i morgen kveld og bake på onsdag! [:)]

nam nam!! jeg skal bake med mamma i morgen :) Kransekaker! håper på fødsel etter det :D hehe!

Back
Topp