Pepperkakehuset.

Linka

Gift med forumet
Da må jeg lage pepperkakehus. Hadde helt glemt at jeg sku gjøre det. Kanskje på tide???

Lager dere pepperkakehus da???

Jeg har laget med ungene tradisjon de synes det er så stas å få pynte. Det må vi ha like viktig som juletre det. ingen jul uten[;)]

[:(][:(][:(] Da jeg åpnet pakken med pepperkakehuset i var det bare et stort puslespill. Det er urettferdig altså. Blir ikke noe hus på meg nei. Greit det!!!![>:][:(]

uff da. [&o] så ødelagt at du ikke kan lime det litt sammen bit for bit med knekken?

Det var for ødelagt. Snufs...

Lager og lager... Jeg kjøper et som jeg limer sammen og så får ungene pynte det. De er fornøyde så da....

kjøpte ferdighus på Prix - men det var bittelitt knust da jeg skulle sette det sammen - men ikke mer enn at jeg klarte å fikse det med litt ekstra melisglasur[;)]

Denne julen skulle vi liksom bake pepperkakehuset selv for en gangs skyld, men tiden har løpt fra oss og i dag blir det innkjøp av ferdighus som vi skal sette sammen senere. Satser på skikkelig baking neste år! Ps ble ferdigdeig og pepperkaker på oss og. Huff så lat jeg er denne julen!

Back
Topp