Pepperkakehus

x1xCatrine2

Gift med forumet
I dag har samboern lagd en gedigen pepperkakedeig, og i morgen skal vi designe vårt eget familiepepperkakehus, så skal vi utvikle det hvert år! Gleder oss!!![:D]  Og JA, jeg skreiv at det var samboern som har baka ja!! Er  seriøst imponert jeg.

Det var jammen en flink samboer! [:D] Imponerende! Moro å lage pepperkakehus![:D]

det er så kjekt når samboeren bidrar, her har også samboeren vert med å lagt pepperkakehus

Dæven! [8D][8D] Flink sambo da!! [:D]
Vi kjøpte 2 pakker med ferdig hus i dag vi... Har nemlig funnet ut at et er for lite.... hihi.. de er nemlig veldig glad i pepperkakehus her! Tenkte vi kan lage det litt høyrer eller noe.. Gubben driver og planlegger, han vil lage garasje og greier! Kan bli spennende! [:D]

Oi,så flink han er da!![:)]Her kjøper vi ferdig pepperkakedeig!![;)]

JØSS!!! Samboer hadde aldri lagd pepperkakedeig altså! Hihi!
Det må jeg si, slett ikke verst [;)]

Kos dere med pepperkakehus-bakingen da!

Oiii, jeg er full av imponade!!! Vi kjøper deigen på Ikea vi[:)] Har funnet ut at vi kun trenger EN deig, men vi lærer aldri og kjøpte to i år igjen. Selv om vi lagde et stort pepperkakehus var det mye til overs. Vi kasta faktisk litt! Ingen av oss klarer å spise altfor mye av det og vi ska farte så mye i jula[:)]

gleder meg til å se bilde av det ferdige pepperkake huset [:D]

Hihi - så artig[:D]  Flinke mannen :)

Her i huset er det bare JR som spiser pepperkaker, og aldri i livet om han får et helt hus for seg selv[8D]

vi får se når AN blir større, om det blir noe poeng i å lage hus[;)]

Imponerende! Det blir gøy da! Vi var og lagde pepperkakehus hos noen venner i går. Vi hadde litt lite deig, for vi skulle lage 2 hus, så det ble et funkishus med flatt tak. Hehe, det ble ikke særlig vellykket..

så flink han er da[:)]
gleder meg til bilde.
kanskje vi skal lage egen bildetråd med pepperkakehus for dere som har laga!!

Back
Topp