Pepperkakehus?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hadde dere det i desember?
Vi skal rive det og spise ikveld tenker vi! :P

Hadde dere det i desember?
Vi skal rive det og spise ikveld tenker vi! :P
Haha. Vi satt det sammen, men så ble vi dåelige etter tur, jeg var en tur lagt inn på sykehuset osv.. .Så fikk aldri pynta den. Men jentungen knuste det i sta og sitter å gomler og er storfornøyd likevel ho :-P

Jepp, skulle leveres til pepperkakebyen men pga sykdom ble det stående hos mine foreldre, så vi spiste det for litt siden.

Nei.. Bakte alle delene, men gadd ikke sette det sammen.

Det ble allerede begynt på i romjula. Hadde besøk av broren min og svigerinna :p

Ja, tradisjonen vår er å ta det på bursdagen til mannen tidlig i januar.

Hadde ikke, men tror ikke jeg hadde spist noe som hadde stått fremme så lenge:rolleyes:

Det ble knust og spist nyttårsaften. (montert lille julaften og pyntet julaften så det sto ikke sååå lenge heller)

Hadde ikke. Er sær på ting som har stått fremme i flere dager :P
De hadde i bhg, så guttungen led ingen nød ;) De spiste huset i begynnelsen av januar. Aner ikke nårtid de bakte og bygde det, men var en av dagene i desember.

Her har vi ikke pepperkakehus, da ingen av oss voksne egentlig har noe forhold til det med pepperkakehus eller hadde det da vi ar små. Vi lager i stedet noen stoore pepperkakehjerter som vi pynter og henger opp i vinduene. De ble spist opp da vi ryddet vekk jula....

Vi glemte helt av å lage pepperkakehus denne gangen. Får prøve å huske det i år, når begge ungene har glede av det :D

Vi kom aldri så langt:p men datteren vår fikk lagd og knust det hos bestemoren sin:)

Back
Topp