Pepperkakehus konkurranse!

her er før det er sittet sammen.... skal legge inn et når det er limt sammen....er gått fra hverandre nå....
Hjemmelaget...

http://i191.photobucket.com/albums/z210/baby25_06/DSCF6395.jpg

Her er årets pepperkakehus... eller slott *hihi* [:D]

Og det skal vel ikke mye fantasi til for å se at dette er laget fra bunnen av *hihi* [:D]

Heldigvis husket jeg faktisk på å ta bilde før Malin satte seg på det og brakk av en bit av taket.

Vi fant ikke pepperkakekone-formen, så det ble 2 pepperkakemenn som bor sammen i det huset. Jeg tenkte; "shit heller, vi lever i 2009, homofilt ekteskap er jo helt normalt, så hvorfor ikke?"[;)]

Det er laget fra bunnen da, tilogmed deigen, så det er litt skakt og skjevt, og halve taket brakk av bak fordi jeg ikke stekte det godt nok, så perfekt er det så langt ifra[8D]

Slik ser det ut etter ulykken[:D]

Det står ikke 2009 på det da, men man kan jo la det være et symbol på den homofile ekteskapsoven av 1.januar 2009[8D]

Tok nytt bilde MED 2009

ORIGINAL: nemi.marselia

jaja kan vel delta m mitt mislykka om så kun før å få inn bidrag
som om man ikkje ser d så e d nok laga fra bunnen av

Æ syns dettan va skikkelig stili [:D]

Ja, det var det. Så litt ut som huset i miummidalen[:D]

Her er vårt hus. [:)]

Her er vårt hus.

Det var det pepperkakehuset vi forsøkte å bake i fjor. Kjempevanskelig, så vi forenklet det litt. Men dere har fått det til kjempefint[;)]

ORIGINAL: Inmari

Her er vårt hus.

Det var det pepperkakehuset vi forsøkte å bake i fjor. Kjempevanskelig, så vi forenklet det litt. Men dere har fått det til kjempefint[;)]

Ja det var litt vanskelig. Balte voldsomt med å få til de vinduene på taket. [8|] Men syns det gikk greit til å være første gang ever jeg har bakt pepperkakehus da. [:)]

ORIGINAL: nemi.marselia

jaja kan vel delta m mitt mislykka om så kun før å få inn bidrag
som om man ikkje ser d så e d nok laga fra bunnen av

Synes det var knallkult!!![:)] Tenkte også på mummidalen når jeg så det[;)] Synes det var både kreativt og stemningsfullt- likte melisen på taket og ikke minst at det var litt spesielt med det blåe[:)][:)][:)]

Lykke til- stemmer på deg og ditt originale pepperkakehus- hehe ikke for det at stemmen teller da men[8D]

Og her er et bilde med årstall. Ungene har spist litt av pynten allerede... Og ja, det er hjemmelaget [;)][:D]
...og det er Mercedes-stjerna på taket, ikke peace-merke hehe [;)]

det var fine bilder

Ser nå at du skulle ha med årstallet.. Men nå er vårt hus knust.. Legger det ut likevel.. Kan ta et av Matilda som lager det også, så ser du at hun ikke er 3 år.. Men FIRE år [:D]

Matilda 4 år [:D]

Legger fjorårets med også, bare sånn for at du skal se hvordan Matilda 3 år ser ut.. Hehe [8D]

Jada, de er like... Vi er ikke så fantasifulle.. [8D]

sende du pm eller legg du ut i tråden kæm som e så heldi å vinn?
synes d va mange sjarmeranes pepperkakehus her

nææææ tuller du??? så gøy[:D][:D] har aldri vunnet noe før noen gang. (bortsettfra kansje 20 kr på flax) hehe. '
så utrolig morsomt[:D]

Back
Topp