Pepperkakedeig..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Kjøper dere ferdig, eller lager dere selv?

Jeg lager etter oppskriften på Trines matblogg

I år ble det kjøpe, men har pleid å lage.

Litt opp og ned, i år har vi kjøpt ferdigdeig :)

Kjøper - glutenfri deig [emoji85]

Lagde et år selv, men syns ikke det var verdt jobben. Smaker ikke godt uansett, så brukes til store hjerter i vinduet og pepperkakehus. De billigste ferdigkjøpte pepperkakene slår hjemmebakte langt ned i støvlene uansett [emoji23]

Lager, etter familieoppskrift og synes de er mye bedre enn kjøpte. Kjøpte er gode, men de er noe helt annet, rett og slett.

Pleier å kjøpe, men i år laget jeg selv for 1.gang - kommer nok til å fortsette med å kjøpe :bored:

Lager selv og bruker den oppskriften mamma også brukte.

Med pepper, hvis ikke er de ikke for meg pepoerkaker ;)
Selv om jeg syns de fra staples er veldig gode, og boksen de kommer i er geniale til gjenbruk :D

Lager selv og bruker den oppskriften mamma også brukte.

Med pepper, hvis ikke er de ikke for meg pepoerkaker ;)
Selv om jeg syns de fra staples er veldig gode, og boksen de kommer i er geniale til gjenbruk :D
De er farlig gode, ja, men syns ikke de smaker helt pepperkaker.
Veldig gode julekaker, ja,men ikke pepperkaker

Det er sant, ikke helt pepperkaker, men GODE :D

Har brukt boksen til de hjemmelagde nå. Tror jeg må kjøpe en til. Kjekt med både kaker og kakeboks :)

Det er liksom det. Gode julekaker. Men pepperkaker for meg, det er mamma sin oppskrift, som i hennes oppskrift heter mammas pepperkaker, altså et det min mormors oppskrift

Det er sant, ikke helt pepperkaker, men GODE :D

Har brukt boksen til de hjemmelagde nå. Tror jeg må kjøpe en til. Kjekt med både kaker og kakeboks :)
Vi har en del kakebokser, flere enn vi trenger faktisk, fra quality street.... Mannen kjøper en stor boks hvert år.

Back
Topp