Pepcidduo

x1xellinor80

Glad i forumet
Var på apoteket i dag. Sliter med halsbrann og ville derfor se om d hadde noe jeg kunne kjøpe mot det. Sa jeg var gravid og at jeg er i uke 34. Hun fant Pepcidduo til meg og jeg kjøpte dem. Da jeg kom hjem og skulle ta en tablett, måtte jeg bare lese på infoen først. Og der stod det at disse ikke skulle brukes under svangerskap og hvis de skulle brukes måtte det kun være i samråd med legen. Ringte legen og fikk beskjed om å ikke ta disse pga mulig innvirkning på bebisen. Er ikke dette dårlig av de på apoteket, eller er det bare meg? Litt frustrert[:@]

dette er for dårlig. hvis h*n var usikker så burde dem heller se på bruksanvisningen før dem selger det.. tenk hvis du bare hadde tatt dem og ikke lest pakningsvedlegget først.

Ja, skal ned å bytte. Skal fortelle dem at det kan faktisk gå galt å gi såpass feil beskjeder...

ORIGINAL: Mariet

Dette er krise fra apoteket sin side, jeg hadde ikke bare krevd pengene igjen men levert klage og...!

Absolutt... Hvis dem ikke har peiling bør de heller ikke anbefale noe produkt uten selv å lese bruksanvisningen, -og spesielt ikke til gravide!!

Tragisk,godt du leste på pakken [:)]

Back
Topp