pentøy...trenger litt hjelp jenter!!!!!

*NaTaLiE*

Gift med forumet
er på utsikk etter juleantrekk til jørgen, de hadde ingen ting på sparkjøp, 3 antrekk men falt ikke for de utenom det ene, men det hadde han i fjord, syntes ikke det er noe greit å ha det samme i år. dessuten hadde de ikke i str hans[8|]

dessuten har jeg ikke lyst til å koste for mye på det heller, er jo ikke lenge han kan bruke det før det er for lite[;)]

noen forslag??? hvor jeg evt, kan kikke etter?????

dere som har gutt, hva skal han ha på seg?????

please, noen som kan hjelpe meg??????

oliver skal bare ha vanli dressbukse og skjorte på.. dressbuksa va jo litt dyr da, men syns den va så fin åsså legg æ den opp i beinan så kan han bruke den lenge [:)] men skjorta betalte æ ikke mange kronan for på lindex..

lykke til! du finn nok sikkert noe til slutt.. å som ikke koste så altfor mye [;)]

ORIGINAL: bls

oliver skal bare ha vanli dressbukse og skjorte på.. dressbuksa va jo litt dyr da, men syns den va så fin åsså legg æ den opp i beinan så kan han bruke den lenge [:)] men skjorta betalte æ ikke mange kronan for på lindex..

lykke til! du finn nok sikkert noe til slutt.. å som ikke koste så altfor mye [;)]

Var det jeg å tenkte, og evt, vest over skjorta, men det jeg har sett så har det kostet nestes 300 kr pr. del[&:]
er kanskje det jeg MÅ ut med[8|]

det jeg kjøpte i fjord var, dress bukse, skjorte, vest og slips, kostet 149kr for hele antrekket[:D]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

Var det jeg å tenkte, og evt, vest over skjorta, men det jeg har sett så har det kostet nestes 300 kr pr. del[&:]

det jeg kjøpte i fjord var, dress bukse, skjorte, vest og slips, kostet 149kr for hele antrekket[:D]

300,- pr del va nu litt mye syns æ å.. må kanskje regne med det for ei bukse, men ikke skjorte og vest... trur æ betalte 149 for skjorta til oliver, æ så at dæm hadde vest åsså, men det va bare me dødninghode på å det vil æ ikke ha..

300,- pr del va nu litt mye syns æ å.. må kanskje regne med det for ei bukse, men ikke skjorte og vest... trur æ betalte 149 for skjorta til oliver, æ så at dæm hadde vest åsså, men det va bare me dødninghode på å det vil æ ikke ha..

syntes det var dyrt selv[&:] 149 er ikke så ille da[:)] vil gjerne ha vest, men IKKE med dødnings hode nei[;)]

300 per del syntes jeg også hørtes litt dyrt ut, men man kan jo ikke regne med å få et helt antrekk til 149 hvert år heller.[;)]

Vet ikke hvor de har finest og billigst pentøy til gutt jeg da, for det titter jeg lite etter i grunnen, men jeg synes de fleste kjedebutikkene har ok barnetøy til en ganske billig penge?

Du finner sikkert noe![:D]

ORIGINAL: Glad70

300 per del syntes jeg også hørtes litt dyrt ut, men man kan jo ikke regne med å få et helt antrekk til 149 hvert år heller.[;)]

Vet ikke hvor de har finest og billigst pentøy til gutt jeg da, for det titter jeg lite etter i grunnen, men jeg synes de fleste kjedebutikkene har ok barnetøy til en ganske billig penge?

Du finner sikkert noe![:D]

var heldig med den i fjor ja[:D]
de har billig pen tøy på sparkjøp, var der her om dagen å så og ingen hele sett kommer over 200 kr. men hadde ikke noe fint i år syntes jeg!!

men men får bare kikke litt!![:)]

Halloisen du!!![:D][:D][:D]
Endre skal ha cordfløyelsbukse og rød/sort skjorte!![:)]
Han har hatt dress siste 2 julene.
Men jeg syns fløyelsbukse er genialt, han hadde det da han var 3mnd og da han var 1 år![:)] m skjorte og slips![:)]

Håper du finner ut av det![;)]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Men jeg syns fløyelsbukse er genialt, han hadde det da han var 3mnd og da han var 1 år![:)] m skjorte og slips![:)]

hmm kanskje ikke noen dum ide[:D]
har det med å henge meg opp i tradisjoner, det som er vanlig (dvs dress) hvis du skjønner....
kan nok være kjedelig sånn jeg[&o]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

hmm kanskje ikke noen dum ide[:D]
har det med å henge meg opp i tradisjoner, det som er vanlig (dvs dress) hvis du skjønner....
kan nok være kjedelig sånn jeg[&o]
Du får bare finne ut av det![:D] 
Jeg kjøpte bukse og skjorte på KappAhl til 149 pr. del![:)] Og slips på Cubus i fjor til 15kr[8D]

Jeg tror jeg blir å satse på annet pen-tøy enn dress i år. Dressen blir bare brukt 1-2 ganger før den er for liten, derfor tenkte jeg å kjøpe en pen bukse, skorte og strikkavest eller noe som han kan bruke hver for seg i hverdagen også.

Penklær er dyrt rett før jul, iallefall dressene[8|]

Back
Topp