Pentøy til de minste

bellulf

Forelsket i forumet
Hva har dere tenkt å ha på til de minste til dåp/navnefest. Prøver å finne noe til Odin, men det er ikke lett syns jeg.

Her holder svigermor på å strikke dåpskjolen fra klompelompe[emoji4] synes den er så nydelig [emoji7]

Ikke til dåp/navnefest, men i bryllupet vårt om 17 dager skal lillemainn ha på seg dette:
hmgoepprod

Kjøpt på HM, koster 149 kr. :)

Har dåpskjolen pappaen brukte :-) kjøper sikkert et sånn sett på
Hm til selskapet, men av erfaring tipper jeg han blir liggende i body og strømpebukse [emoji28]

Dåpskjole i kirka og hjemmestrikk etterpå. Antakelig en romper eller kjole. Muligens denne: IMG_9342.JPG

Lillemor skal ha dåpskjole i kirka, og så har vi en festdrakt etter storesøster til selskapet. :-)

Takk for tips. Ser jo at det at det er stor sansynnlighet at det blir body og strømpebukse...hehehe..

Gutt her også og syns det er vanskelig.
Har kjøpt romper, jakke og body hos Memini som har salg nå! Blir med strømpis og jakke om det blir kaldt, bare romperen og body om det blir så varmt som nå..

Har dåpskjole som har gått i arv. Dvs. moren min sydde den til meg og den har mine yngre søsken, 3 av tantebarna mine og mine barn brukt

Blir min gamle dåpskjole i kirka , samboeren sin dåpskjole etter litt bilder og kirka. Da gleder vi meg og beste/olde foreldre på begge sider.

Her blir det også dåpskjole i kirka.
Jeg bestilte en rompe fra memini så han skal ha i selskapet.

Tenkte at dåpskjole var gitt jeg da, så jeg hoppa over å nevne den. Av erfaring vet jeg at jeg er rask med å vrenge av dåpskjolen, og da sovner gjerne baby, sånn at han/hun blir liggende i body og strømpebukse, og så blir det liksom aldri til at vi somler oss til å skifte.

Skal ha arvedåpskjole og egenstrikket dåpslue. Også strikker jeg Emmas kjolebody fra klompelompe til å ha på etterpå :)

Back
Topp