Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et under at det ble noe av meg óg, som hadde pennal og sendte lapper til klassekameratene i timenWhat?! Hjelpes. Noen ganger så lurer jeg veldig på hvordan vi klarte oss før. Pennal var jo det viktigste på skolen.
Hva med innholdet i matboksenDet er et under at det ble noe av meg óg, som hadde pennal og sendte lapper til klassekameratene i timentil og med sekken sto ved siden av pulten
Har de lov å ha egen matboks? Eller blir det synlige klasseforskjeller her og trøbbel fordi noen har en matboks fra Nille versus TupperWare (dette var spøk altså)
Ja! Nemlig!! Er førskolelærer jeg, og syns nok at det er alt for lite rom for lek, bevegelse og forskjellighet i skolenJatakk!
For en fem-seksåring er det helt riktig å kjøre en runde med viskelærbilen eller la venninnene snuse på sitron-tusjen. I grunnen er det helt riktig for en god lærer å la dem leke også, spesielt når det bygger trivsel og skolelyst. Men med 25 elever har læreren mindre enn tre minuttene til hvert barn den timen, så all respekt til læreren som ser seg nødt til å prioritere fag, skolisseknyting, historien om hva som skjedde i friminuttet og lek som inkludere alle barna samtidig.
Så kjedelig'a!Her får de ikke ha med penal engang :/ de har fått en boks på skolen med farger å blyanter
Jeg tenker nå i hvert fall som sånn at det er faktisk skolestarten til barna det er snakk om! Klart det er både spennende og stas med fint pennal med forskjellige viskelær osv. Må vi drepe den lysten fra dag 1 fordi vi må tenke på tavle undervisninga...?Haha det blir jo for dumt, både det å ikke få lov til og ha penal på skolen og 100 regler om hvordan de og innholdet ska værela nå ungene få ha de penalene de vil ha og samme med det oppi, noe gleder på skolen må det da være. Om de gjør så mye tregt med tavle undervisning og prat at noe så lite som et penal tar all fokus, så burde de vel heller gjøre om på undervisningen?
Hehe jaSå kjedelig'a!![]()