Penklær

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Til gutt? Noe som har gode forslag til antrekk som lille kan ha i selskapet etter dåpen?

Jeg har kjøpt komplett dress på hm, men likte ikke at det var ren skjorte, så kjøpt skjortebody med tversoversløyfe på hm som jeg kommer til å bruke istedenfor. Men dressen er med skjorte, bukse, vest og jakke. Overkommelig pris også

Jeg har kjøpt komplett dress på hm, men likte ikke at det var ren skjorte, så kjøpt skjortebody med tversoversløyfe på hm som jeg kommer til å bruke istedenfor. Men dressen er med skjorte, bukse, vest og jakke. Overkommelig pris også
Penklær fra HM har han hatt før og de var myke og gode :) skal ta en titt det ☺️

Vi har kjøpt penklær på zara. Synes de har mye fint til små herrer:)

Vi har kjøpt penklær på zara. Synes de har mye fint til små herrer:)
Åhh elsker Zara. de har utrolig mye fine barneklær...hintet til min søster som bor i Oslo om at hun godt kunne handle litt til ungene der, for hun kommer her på fredagen nemlig:P

Åhh elsker Zara. de har utrolig mye fine barneklær...hintet til min søster som bor i Oslo om at hun godt kunne handle litt til ungene der, for hun kommer her på fredagen nemlig:P

Vet. Spesielt mange fine små kjoler til jenter:) og ikke så dyrt i forhold til bra kvalitet:)

Vet. Spesielt mange fine små kjoler til jenter:) og ikke så dyrt i forhold til bra kvalitet:)

Ellers bruker jeg å bestille på nettet derfra da, men veldig greit å tipse om når hun skulle kjøpe med gaver;)
Nei, veldig sant:D
Liker i grunn Zara til oss alle:D Finner mye til meg selv der også.

Ellers bruker jeg å bestille på nettet derfra da, men veldig greit å tipse om når hun skulle kjøpe med gaver;)
Nei, veldig sant:D
Liker i grunn Zara til oss alle:D Finner mye til meg selv der også.
Handla du på Zara i Barcelona? Stooor butikk :D

Kanskje de har noe på nextdirect?

hihi ja ser den.
Her har jeg heldigvis klart penklær til alle nå, dåp på søndag her vettu:)

Oh Yeah!!! Var innom der flere ganger på turen faktisk:pLå på hjørne der ved en rundkjøring husker jeg:p
Må få ordna det ganske så snart :)

Shoppa masse det jeg ihvertfall :D :D

Back
Topp