Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Penklær fra HM har han hatt før og de var myke og godeJeg har kjøpt komplett dress på hm, men likte ikke at det var ren skjorte, så kjøpt skjortebody med tversoversløyfe på hm som jeg kommer til å bruke istedenfor. Men dressen er med skjorte, bukse, vest og jakke. Overkommelig pris også
Det har jeg ikke handla før! Takk for tipsetSe på timogtia.no MASSE fine penklær
Den med sløyfe og bukseseler har vi
Den med sløyfe og bukseseler har vibrukt i bursdag
skal sjekke lindex
KappAhl har også endel fint
![]()
Åhh elsker Zara. de har utrolig mye fine barneklær...hintet til min søster som bor i Oslo om at hun godt kunne handle litt til ungene der, for hun kommer her på fredagen nemligVi har kjøpt penklær på zara. Synes de har mye fint til små herrer![]()
Åhh elsker Zara. de har utrolig mye fine barneklær...hintet til min søster som bor i Oslo om at hun godt kunne handle litt til ungene der, for hun kommer her på fredagen nemlig![]()
Vet. Spesielt mange fine små kjoler til jenterog ikke så dyrt i forhold til bra kvalitet
![]()
Nei, ikke endaFått handlet noe enda guriks?
Handla du på Zara i Barcelona? Stooor butikkEllers bruker jeg å bestille på nettet derfra da, men veldig greit å tipse om når hun skulle kjøpe med gaver
Nei, veldig sant
Liker i grunn Zara til oss alleFinner mye til meg selv der også.
hihi ja ser den.Nei, ikke endamasse fint å velge i, men vanskelig å bestemme seg
![]()
Oh Yeah!!! Var innom der flere ganger på turen faktiskHandla du på Zara i Barcelona? Stooor butikk![]()
Må få ordna det ganske så snarthihi ja ser den.
Her har jeg heldigvis klart penklær til alle nå, dåp på søndag her vettu
Oh Yeah!!! Var innom der flere ganger på turen faktiskLå på hjørne der ved en rundkjøring husker jeg
![]()
Skjønner jeg godt!!!Må få ordna det ganske så snart
Shoppa masse det jeg ihvertfall![]()
![]()
Jeg også!!Skjønner jeg godt!!!
Vil tilbake til Barcelona!!!![]()