PENICILLIN

Snickers

Gift med forumet
Ja, hvis det skrives sånn! Hehe!

Min lille prins har fått halsbetennelse.......men jeg må bare si det, uvitende som jeg var ettersom INGEN her har måttet ha penicillin før...i går........DET SMAKER RETT OG SLETT DRITT! Det smaker så ille at både jeg og gubben sleit med den lille dråpen vi smakte på, og mellomsten som også bare måtte smake en dråpe fryna som fy! Gubben sa til legen at vi måtte få noe med litt god smak på.....-----ja, vi kjenner ei som har slitt en del med syke barn, og har lært av henne. Noen smaker godis, rett og slett.........-------.Trym brakk seg når siste dråpe ble sprøyta inn i munnen, så ikke vet jeg hvor mye som ble igjen i magen når alt gulpet kom i hånda til mannen........

Stakars små som må tvinges i det her......

Huff.. Ja det smaker ikke godt[:'(]

Dakar liten som er syk da[:(] Håpe det går raskt over & at han får i seg noe av penicilinen vaffal..

Goooooood bedring

Thanks, Giz!!! [:)] Vet du, det hadde virkning ganske kjapt......faktisk! Han begynte på mix`en i går, og selv om søvnen var noe dårlig i natt, og matlysten på minussiden i dag, så er han i mye bedre form i dag enn i går! Så bank i bordet for at det fortsetter slik!

Har han fått apocillin?

Det nekter min fastlege å skrive ut pga det smaker humbug.
Vi fikk heller ery-max som smakte litt bedre.
Men sia junior hadde fått apocillin noen dager først så nekta han å ta noe som helst hvis vi ikke blanda det ut i litt yoghurt.

Nei...jeg tror det begynner med W.....er ei gjennomsiktig megaoransj tilmixa greie ......[8|]

hmm. Da ana e ikke ka du har fått t han.

Ery-max og apocillin e de medisinene som e beregna på halsbet..
Eller iallefall de mest brukte.

Back
Topp