Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har helt rett, det er veldig dyrt!!! Spesielt til første mann da vi ikke har noe fra før. Jeg venter førstemann og må anskaffe alle tingene selv. Vi har også god økonomi, ikke mye over gjennomsnittet vil jeg tro, men vi har 100% jobb begge to og klarer oss godt.
Vi får lite hjelp fra andre. Har fått en vognpose av mine foreldre, men hans foreldre har foreløpig ikke tilbudt seg å hjepe med noe. Heller ikke søsken har tilbudt noe arvegods enda de har relativt små barn selv.
For å greie å finansiere alt utstyret har vi først og fremst en sparekonto nettopp til dette formålet som vi legger av penger på hver måned. Har ikke brukt av denne enda, og prøver å klare oss uten lengst mulig for den blir nok brukt opp til slutt uansett.
De tingene vi har kjøpt til nå har vi kjøpt nytt. Vi har benyttet oss av de tilbudene som har komt underveis. Babykveld på barnas hus der vi fikk stor rabatt på bilsete, samtidig fikk vi rabattkuponger som vi har brukt til ulikt utstyr der etterpå. Kid har med jevne mellomtom tilbud på sengetøy og dyner, noe vi har og har tenkt å benytte oss av igjen. Ved kjøp av vogn der fikk vi b.l.a gavekort på 1000kr.
Tenkte å kjøpe en babybjørn bæresele brukt av en veninne. Ellers er det et tips å holde øynene åpne for reklame i posten med gode tilbus osv. Det kan være mye å spare. Ikke stress med å få alt i hus med en gang. Har også sett en del på finn.no etter brukte ting. B.l.a tripp trapp stol, men de jeg kontaktet hadde solgt, var ikke interessert i å sende med posten osv, så da ble det en ny med 20% rabatt på barnas hus. Tenker at det er en investering da barnet kan bruke det fra fødselen av (kjøpte med newborn sete) til det er mange år.
Det er et must her og. Håper jeg blir fornøyd med den jeg har kjøpt Gleder meg sånn til å amme igjen. Sååå sykt vondt i begynnelsen, men sååå koselig i lengden