Pengegave konfirmasjon

Jeg gir 1000 til fetteren min nå, men jeg er fadderen hans så da blir det litt annerledes :) hadde sikkert gitt 3-500 ellers ut fra kontakt.

Vi mener og tror det er 500 vi pleier å gi, så da blir det nok det til årets to også

Da legger vi oss på 500. :D Skulle bare ønske vi skrev ned hva vi har gitt tidligere, men sånne ting husker jo ikke jeg. :P

500 her også :)

Dette har jeg også lurt litt på siden vi skal i komfirmasjon til kusina mi nå i mai!
Tror det blir 500 herfra.

Ca 500 - 1000kr litt avhengig av hvem det er. De vi har nærmest forhold til får 1000kr.

500

Da legger vi oss på 500. :D Skulle bare ønske vi skrev ned hva vi har gitt tidligere, men sånne ting husker jo ikke jeg. :P
Vi skal i konfirmasjon til mannens fetter og er så irriterte for at vi ikke husker hva vi ga til søsteren for to år siden - for de husker det garantert. Kjipt om vi gjør forskjell. Men blir nok 500 her også, selv om jeg egentlig synes det er litt mye.

Jeg er vant til lavere summer fordi min familie er mye større, så totalen blir liksom det samme. Tipper det blir 2-300 til min kusine som også konfirmeres i år. Hun har oppimot 20 voksne søskenbarn som gir gave, mannens fetter har to :-P

Har gitt 500. Eller så har jeg spleiset ilag med øvrig familie.

Mi niese fikk Londontur til konfirmasjonen av meg og min mann... Flybillett og overnatting kom på rett over 2500.. Gøyere å gi en opplevelse enn penger synes jeg

Back
Topp