Pengebruk spania 1 uke?

Kommer jo an på om dere vil spare litt eller ikke.. Hvis ingenting er inkludert i hotellet blir det jo fort et par måltider om dagen ute. Vi pleier å kjøpe rundstykker/pålegg og ha frokost hjemme. Kan jo smøre seg en matpakke noen dager. Solsenger er 3 euro om dagen, is 2-3 euro. Pengene går fort når t.o.m vann koster til maten. Ville hatt med ca 10000 tenker jeg.. Støtter forslaget om kinesisk buffet.. Masse mat til en rimelig penge, f.eks Panda wok på Puerto Rico-senteret :)

Jeg ville hatt med hvertfall 1000 euro. Når jeg drar på ferie tar jeg alltid med ekstra penger i tilfelle det skulle skje noe. Hvis det blir veldig stramt ville jeg heller utsatt ferien til det var bedre råd.

Kom nettopp hjem fra 1 uke i Syden. 4 voksne spiser middag ute for ca 70 euro.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Regner ALLTID 1000,- per dag og det utenom eventuell stor-shopping, vi vil kose oss og drikke og spise godt når vi er på tur :-) Pengene flyr. I USA bruker vi 2000,- dagen i gjennomsnitt (2 voksne), men da inkl shopping :-) :-)

Ser flere skrivere tar med penger? Tar dere med penger? Tar dere ikke bare ut når dere er komt frem?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi rekner alltid 1500-2000 per dag. Dette er da for mat og alle aktiviteter. Noen dager går det bare 6-700 mens andre dager går det 1000 lapper:) vi er 4 stk. Barna er 4 og 6 år.

Ser flere skrivere tar med penger? Tar dere med penger? Tar dere ikke bare ut når dere er komt frem?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Jeg har både kontanter og kort. Greit å ha litt kontanter syns jeg. Er ikke alle steder jeg føler meg trygg på å bruke kortet mitt og hva hvis kortet av en eller annen grunn ikke virker? ;)

Back
Topp