penge spørsmål. svar da?????

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvor mye har dere igjen i mnd etter regninger og lån er betalt????

ja det er ikke mye skal jeg si deg. har under 5000 kr utbetalt og har regninger for minst dt dobbelte. går i minus hver mnd og må på sosialen hver mnd[:(]

flere

dytt

Varierer veldig, men som oftest har jeg igjen 6000,- på min konto og han har ca halvparten igjen på sin...

Ingenting[:(]

varierer veldig, rundt 15 000 gjennomsnittlig vil jeg si... denne måneden hadde jeg alene 22 000 da[:D] fikk etterbetalt stipend som jeg ikke har fått siden januar!!![:@] men det var jo en grei måte å spare på egentlig....[8D]

Etter faste regninger er betalt så sitter jeg igjen med ca 9-10 tusen

Har akkurat slik at vi klarer oss til neste lønning[:)]

ORIGINAL: Elimor

Har akkurat slik at vi klarer oss til neste lønning[:)]

Hm, kommer an på hvor mange regninger det er i mnd.. Noen ganger er det jo kommunal avgift og sånt og da er det mindre. Men på de mnd vi har få regninger sitter vi vel med over 10000 til sammen. Men så skal det jo handles mat og sånt så.... 

det varierer litt egentlig. kommer ann på hvor mye samboeren min jobber å får utbetalt. vi sitter igjen med rundt 10tusen i mnd[:D] noen mnd kan det være 8 og noen mnd kan det være 13 tusen...

vi har vel igjen mellom 10 og 15 tusen tenker jeg... som da skal dekke mat og bensin.. og eventuelle klær om det er noe vi trenger..

Spørs hvor mye jeg har jobbet (er ringevakt) men typen har igjen ca 7000-8000,spørs hvor store regninger vi får også da[;)]

Har egentlig ikke helt oversikt, derfor begynte vi å føre budsjett fra midten av april. Nå har vi gått fra 1 inntekt til 1.5 inntekt så vi bør sitte igjen med noe i alle fall.

ORIGINAL: Dollface™

fra og med juli mnd, ca 25.000 

[:-] vil jeg å ha!!!

men har vel ca 3-4 tusen igjen på min konto... sambo litt mer!

Back
Topp