Penga, penga, penga...

Cavegirl

Flørter med forumet
Lettare frustrert no!  NAV har trekt 15000,- av medisinutgiftene denne gongen også!  Det skal dei no vel ikkje?  Når det var andre uthenting?  Har gått å venta på å få tilbake pengane, og so kjeme det berre 4000,- inn på konto i staden for 19000,-... LITT forskjell!  Håpar det er ein feil!  Snakka med ei på det lokale kontoret og hon meinte også at eg skulle få tilbake alt, so skulle hon ta saka vidare - heldigvis! Syns det blir so altfor mykje unødig styr...

Andre som har erfaringar her?

Vi fikk igjen alt over 15000,-. Det har du krav på.

ORIGINAL: Muppa

Jeg har fått beskjed om at man skal bare betale max 15 tusen for medesiner på 3 forsøk,
altså...vi som nå er oppi den summen snart, skal få igjen alle pengene til medesiner om vi må ta forsøk nr. 2

Dette fekk me beskjed om og, å me var til samtale i dag, så det burde stemme!!

Håper dere får orden på det fort!

ORIGINAL: Cavegirl

Lettare frustrert no!  NAV har trekt 15000,- av medisinutgiftene denne gongen også!  Det skal dei no vel ikkje?  Når det var andre uthenting?  Har gått å venta på å få tilbake pengane, og so kjeme det berre 4000,- inn på konto i staden for 19000,-... LITT forskjell!  Håpar det er ein feil!  Snakka med ei på det lokale kontoret og hon meinte også at eg skulle få tilbake alt, so skulle hon ta saka vidare - heldigvis! Syns det blir so altfor mykje unødig styr...

Andre som har erfaringar her?

Det vil si at dere har lagt ut 19000,- og bare fått igjen 4000,-? Og dette er ikke første førsøk? Har jeg forstått rett? I såfall så har de gjort en feil mener jeg og. Er jo totalt 15000,- for inntil 3 forsøk.
Men er dere klar over at det er flere apoteker som ikke belaster dere for utgifter over 15000,- men sender regninga direkte til NAV? Dette fikk jeg høre hos legen min at det er noen her i byen som gjør iallefall. Men du må spørre apoteket først, for de gjør det ikke med mindre man ber om det.

Jeg fikk alle medisinene tilsendt i posten + regning. Vi brukte ca. 12.000,- første gangen og det samme andre gangen. 12.000+12.000= 24.000-15.000= 9.000,-. Dette fikk jeg tilbakebetalt etter å ha vært på trygdekontoret.

Ja, eg har jo alltid trudd at det var slik også, så eg håpar no inderlig at dei berre har gjort ein feil denne gongen... Fekk ikkje telefon frå det lokale nav kontoret i dag, men håpar at det ordnar seg!  Har jo rekna med å få igjen dei pengane... Det som var rart var at det sto på papira eg fekk at det gjaldt forsøk nummer 2, so dei skulle no vete korleis det fungerar...

Bra tips om apoteket!  Det skal eg hugse til ein eventuell neste gong!  Ganske greit å sleppe å legge ut alle dissa tusenlappane!  No har eg brukt mastecard og, so det blir renter oppå der... Drite jo ikkje penga heller [&:]

[;)]

Gjett om dei ikkje veit korleis det fungerer. Trygdekontora gjer sinnsvakt mykje feil på dette området. Stå på krava. Medisinutgifter max 15.000 til saman for 3 forsøk, inklusive fryseforsøk. REsten vert dekka av Nav.

Heilt garantert.

Det har heldigvis ordna seg! Vi hadde vist ikkje brukt over 15000,- den fyste gongen, og eg har VELDIG dårlig hukommelse!  Vi måtte sende inn igjen kvitteringane frå fyste forsøk - so få vi igjen dei pengane... Heldigvis!  MEN utrulig tungvint og teit system  - om eg skal vere heilt ærlig...

So lenge det ordnar seg til slutt, so e det no greit [;)]

Så flott at det ordna seg!! Det var godt å høyre [:)]

Back
Topp