Hva slags potteplanter liker du best? Og er den lettstelt? 
Vil gjerne få litt blomster i huset, men har ikke grønne fingre
Har noe grønt, som klarer seg og to dø orkideer 
Vil gjerne få litt blomster i huset, men har ikke grønne fingre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som er.Sånn generelt sett så klarer grønne planter seg bedre enn sånne fancy med blomster på.de krever mye mindre.
Ellers er det gull å ha rutine på det. Mine inneplanter får vann hver fredag. Og det er de vandt til, så de trenger ikke oftere.![]()
Hihi, morsomt! Etter jeg begynte med det, så har jeg faktisk ikke klart å ta knekken på en eneste en. Har noen orkideer, en fredslilje, en aloe Vera plante og to små kaktus.Akkurat som er.
Alle får vann på fredagog da er det ulike grønne planter, en kaktus, og noen orkideer.
Jeg tar heller ikke knekken på noen med den strukturen der. Minus de som evt bukker under når vi er på sommerferie...Hihi, morsomt! Etter jeg begynte med det, så har jeg faktisk ikke klart å ta knekken på en eneste en. Har noen orkideer, en fredslilje, en aloe Vera plante og to små kaktus.![]()
Litt svinn i ferien må man nesten bare regne med!Jeg tar heller ikke knekken på noen med den strukturen der. Minus de som evt bukker under når vi er på sommerferie...
Svinn må til!Litt svinn i ferien må man nesten bare regne med!![]()
Chiliplante, så kult!!Kaktuser er mine favoritter.Mine får vann en gang i ny og ne.. Type.. 0-2 ganger i måneden.. Så må ha planter som tåler det
Vi har også en Chiliplante i hus. Jeg rører ikke den, selvsagt, men.. Den har klart seg veldig fint hos oss. Den ser helt grei ut ogblir jo så fine "blomster" på tilslutt!!
![]()
Chiliplante, så kult!!
Stilig!Jeg vet!
Synes det er så tøft at sambo fikk til. Den er jo en halvmeter høy, nesten (.. pluss potte - så den ser jo svær ut) - og har nå sånn 8-10 chili som gror på den.![]()
Stilig!
Men man bør ikke ta på, var det sånn? For da funker det dårlig med mine klåfingra gutter...
Enig i denne, også er de ganske klassiske i utseende syns jegFredslilje er ganske lett å holde i live. De er såpass at de henger med bladene når de trenger vann og bladene reiser ganske fort igjen etter å ha fått vann. Vi ga det til broren til mannen når han skulle flytte til skolen langt unna.