Pendel, hva er det?

rørehue

Elsker forumet
Jeg ser mange snakker om pendel , kan noen fortelle meg hva det er og hva det er godt for ? Jeg er så nyskjerrig [:D]

Vi spår ofte med pendel når vi vil ha svar på ja/nei spørsmål. Pendelen kan fortelle utrolig mye når man lærer seg å tolke den. Vi får svar via hjelpere som styrer pendelen. Da vi startet å bruke pendel i konsultasjoner, så spurte vi pendelen om den ville hjelpe oss i vårt arbeid. Vi fikk da et klart og tydelig JA. Derfor spør vi også pendelen når vi spår mennesker. Veldig ofte ringer mennesker oss og har spørsmål med JA/NEI svar. "Blir det oss", "Vil jeg møte en ny kjæreste", "Har jeg åndelige evner", "Vil ekteskapet mitt vare" Når vi da har fått disse ja/nei svarene fra våre hjelpere, så kan vi gå inn i materien for å se hvilke krefter og enegier du har rundt deg, og hvilken veg du er på tur til å gå.

Dette skal søskenbarnet mitt ta på meg senere i dag [:D]

OI! [:D]
Så interessant!!
Hvem kan jeg kontakte for å bli "pendla"..eller hva det heter? [:D]

ORIGINAL: rørehue

OI! [:D]
Så interessant!!
Hvem kan jeg kontakte for å bli "pendla"..eller hva det heter? [:D]

Bli "pendla"...[:D] Nå lo jeg godt... så¨for meg en som pendler...[X(] Bina drev jo med det her om dagen... men ikke på meg..[>:][:(] Hun var/er syk..

Ja jeg trodde folk snakka om at dem pendla da jeg leste det første gang..
Men så ble jo bare kommentarene til folk mer og mer snodige så jeg måtte jo google det ..Var da jeg fant ut at det var jeg som var snodig [:D]

Back
Topp