Pelsdyroppdrett...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hva synes du om det?

Pelsdyrfarmer og pels på klær. Hva er din holdning til det?

Tenker du over hvor pelskragen på jakka di kommer ifra?

Pels er for dyr, ikke for mennesker.
På tide at skiten blir lagt ned.

Det er avskyelig! Rett og slett!

"Pelskragen på jakka di" eksisterer ikke, for å si det sånn. Og alle som kjenner meg vet bedre enn å kjøpe noe sånt til meg.

Det er helt grusomt. Legg ned alt som er!

Totalt imot all pelsoppdrett! Har aldri i mitt liv eid et pelsplagg heller!

Jeg er i mot pelsdyroppdrett! Og ja jeg undersøker hvor alle våre dyreprodukter er fra. All ull er heller ikke uskyldig og ikke dun heller!
Så på debatten på NRK i kveld å fikk i det minste opp blodtrykket :D

Jeg er VELDIG imot bruk av pelsdyroppdrett!!! Kan ikke fatte og begripe at man vi ha en Canada Goose jakke med revepels eller dunjakke med en stakkars kanin eller mink på :mad:

Så debatten på NRK i går og ble helt kvalm av bildene av mink som manglet hodeskalle så hjernen var blottet :eek: :(

Kan fint bruke kåpe i saueull/sauskinn. Men da lever dyrene godt og brukes til et annet formål enn kun for pelsens del. Sau i Norge går fritt på beite hele sommeren og vi bruker hele sauen, da synes jeg det er forsvarlig.

Helt imot!

Fullstendig imot! Kunne aldri i verden tenkt meg å støtte en sak som dette når man vet så godt hvordan dyrene lider for det :(

Jeg syns det er helt forkastelig! Det er helt jævlig hvordan de lever, og som Trollveitja skriver så lar vi ikke engang overgripere og mordere leve sånn, så hvorfor skal dyr det?
Få det bort!
Jeg liker siden til NOAH på Facebook, og de legger ut mye om pelsdyroppdrett.

Og om det ikke skal bli dobbeltmoralsk, så burde det bli ulovlig å importere også.

Og ja, skriv under på kampanjen! 30 000 har skrevet under på tre dager, faktisk.

Jeg kjøper kun ull, og holder meg unna alt annet. Jeg klarer ikke falsk pels heller fordi jeg syns det er ekkelt...

Jeg er helt 100% IMOT pelsdyroppdrett. Det opprører meg sterkt. Få det lagt ned. Mine jakker er det kun ullkåper eller fuskepels på. Jeg liker dyr levende<3

Helt 100 % i mot det, det er KUN dyreplageri.
Det er jo ville dyr som er stuet sammen i helt unaturlige posisjoner, de er jo livredde og helt apatiske stakkars.

Prøvde å se filmen PELS, men kom til "veterinærbesøket", da måtte jeg spy, greide ikke se mer.

Har selv hatt ilder i mange år, og helt forferdelig å se minken som den er så lik bli behandlet slik som det der.

Jeg så dokumentaren her om dagen på tv og satt bare og grein, ikke klarte jeg se alt heller.
Om de som er for dette jævelskapet ETTER å ha sett den dokumentaren kan ikke eie mye empati. Helt forkastelig!

Back
Topp