Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er liksom pels eklere enn ull?Nei, syns begge deler er ekkelt. Mannen bryr seg ikke, så de har hatt noen klær med fake pels når han har bestemt. Tok av pelsen på en jakke vesla fikk en gang, taklet den ikke.

Hvorfor er liksom pels eklere enn ull?
snodigVet ikke, har med konsistensen å gjøre. Jeg liker utstoppede dyr, men klarer ikke å ta på dem uten å lage en mine.![]()
snodigJeg tar ikke på dem fordi jeg synes det er ekkelt med døde, utstoppa dyr. Makabert.
Men fuskepels er helt syntetisk og deler av dyret går fint. Tror vi har noen haitenner liggende et sted ogOg lammeskinn.
Jaja, hver sin smakJa, er nok litt sært med utstoppede dyr.Men er det blitt gjort bra syns jeg de er fine. Jeg elsker dyr og syns de er så vakre så det er fint å ha slik at jeg kan se dem. Vi har en mår, hauk, ekorn og oter hjemme. Har lyst på en rype og.
Tesco, Boots and Fat Face have been forced to withdraw several “faux fur” items after an investigation found that they were made using real fur.
Farms in China, Poland and other countries produce fur so cheaply from animals reared in cramped cages that it can cost less than fake fur.
Eller å spise kjøttHvorfor er liksom pels eklere enn ull?
Hvorfor er liksom pels eklere enn ull?
Kjøper klær med fuskepels. Ekte pels er dom regle en god del dyrere også. Slik staten har kuttet i midler til pelsdyrnæringen nå så blir det bare verre for dyrene og mer pels kommer fra dyr som ikke har det bra. De burde få betalt som alle andre og ha dyr som har det bra. Mange lang som har dyrepolitiet. I Norge er det kun noen få steder som har det men de andre har mattilsynet. De stenger jo steder hvor dyr ikke har det bra.
Det er nok det at, man spiser ikke kjøttet som bærer pels . Man spiser ikke rev,mink, mår , ulv osv.Jeg kjøper klær med fuskepels. Av den enkle grunnen at jeg ikke bryr meg. Jeg bruker f.eks. reima Stavanger og den har fuskepels.
Hvis man spiser dyret, ser jeg ikke noe i veien for å bruke resten av dyret også. Jeg kjøper lammeskinn...