Pels i munnen

caracara

Forumet er livet
I dag føles det som om jeg har spist en bøtte med sukker! Kjennes ut som jeg har ull overalt i munnen. Noen andre som har det, og vet hvordan kan fordrives? Tror det blir bedre hvis jeg spiser et eple eller pusser tennene, men det kommer tilbake, var litt sånn i går også[;)]

Kan ikke si jeg kjenner til den følelsen, nei.

Men hørtes ikke sælig godt ut[:D]

okey slik så jeg ut når jeg leste overskriften, mens jeg tenkte "det var da og en ting å skrive om" Jeg leste nemlig "Penis i munnen" IKKE pels [8D][8D]

ORIGINAL: *snart4*

jeg får ofte kjempe dårlig smak i munnen, vet ikke helt hvilken smak det er, å det er ingenting som hjelper....å det hjelper ikke noe særlig på kvalmen heller[:'(]

Har heller ikke kjennskap til den følelsen....håper det går over snart, da!!

Hei! Jeg kjenner kanskje følelsen du har.... Ofte får jeg smak i munnen som om jeg akkurat har sovet. Jeg tygger extra nesten hele tiden, for pusse tenner hjelper bare der og da. Greit at jeg er meget trøtt om dagen, men sover jo ikke hele tiden!!!! Kan det være noe lignende du beskriver? Det hjelper ikke mye for kvalmen heller, er snart 12 uker nå, og hadde trodd jeg skulle blitt bedre... en dag er fin, men neste destjo værre.... uff.. Lykke til!

ORIGINAL: GripDagen

Haha, penis i munnen! Er det galt av meg å ha lyst på sukkerspinn etter å ha lest tråden?

Er jo andre ting du kunne fått lyst på av denne tråden her

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg får lyst på is når jeg leser penis. [8D]

Rare jente Men det andre har me gjerne fått nok av?? [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Svartengel

Jeg får lyst på is når jeg leser penis. [8D]

Rare jente Men det andre har me gjerne fått nok av?? [8D][8D][8D][8D]

Kan man få nok av det? [:-]

Eg har ikkje hatt det sida eg vart gravid eg[8|][8|]

Jeg har det også slik! Det er som om jeg har spist for mye sukkerholdig mat og drikke, men det har jeg ikke. Jeg er egentlig veldig glad i Cola, men etter at jeg ble gravid så har jeg nesten ikke drukket det. For når jeg har denne "sukker-smaken" i munnen, så får jeg ikke lyst på noe søtt... Og det må vel egentlig være en ganske bra bivirkning!

Akkurat som februar2010 og Tu beskriver hadde jeg i to dager etter at jeg kom hjem fra ferie, men nå er det borte [8D] Kan jo hende at det er fordi jeg har spist mye rar mat og drukket mer cola/brus enn vanlig... Det hjalp med friske ting, som tyggis, eple og tannpuss[:)] Håper det forsvinner hos dere andre også! Jeg er også veeeldig glad i sjokolade, men har nesten ikke hatt lyst på en eneste bit etter at jeg ble gravid, men det går bedre nå [;)]

Ja, føles som en har spist alt for mye søtt, og ulempen blir jo da at jeg har lyst på noe salt..... Ellers har jeg den siste tiden hatt så lyst på appelsinjuice.... noen fler?[:)]

Back
Topp