Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HCG varierer veldig, noen har høy og andre lav men hvis du googler HCG nivå så kommer det opp en gjennomsnitt utifra hvor mange dager etter el.Noen som har peiling på HCG? Fikk svar i dag at min var på 1723 på mandag. Skal da etter beregninger være 5+0, eller ca 25 dpo. Syns verdiene var alt for lave, jeg.. kjipt å bare få verdiene, men ikke få prate med legen.
Man må ta blodprøve for å måle mengde hcg, og det par et par tre dager som regelHvordan går man frem for å måle HCG hos legen? Urinprøve i guess, men hvor lang tid tar det før man får svar på det?
Ahhh...takk for svarMan må ta blodprøve for å måle mengde hcg, og det par et par tre dager som regel
Takk for svar! Særlig for tabellen. Har tatt en ny i dag, skal ringe i morgen for å få resultatene på den. Æsj. Det e er så kjipt med blødninger tidlig i svangerskapet altså. Blir såå usikker.
HCGen din kan være normal, kommer som de andre sier an på den neste prøven. De skal i utgangspunktet dobles annenhver dag; men med min forrige baby hadde det en doblingstid på 5 (!) dager. Jeg fikk da UL, og alt var likevel fint. Så se på neste tall, er du fortsatt urolig ber du om UL. Satser på at alt er fint!!Takk for svar! Særlig for tabellen. Har tatt en ny i dag, skal ringe i morgen for å få resultatene på den. Æsj. Det e er så kjipt med blødninger tidlig i svangerskapet altså. Blir såå usikker.
Hurra for fin stigning!! 3370 i dag
Så braHurra for fin stigning!! 3370 i dag