Peg perego bilstol??

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Er den bra? Er da babysetet og den er bakovervent. Skal kanskje låne den av ei vennine [:)] Men vil høre med dere først [:)] Fant ikke så mye om den, var i en test i -08 og da var den ganske bra, men vil høre hva dere sier [8D]

ORIGINAL: Mummimamma84

har aldri hørt om den så jeg aner ikke dessverre.

ORIGINAL: kattekvinna

Høyr på generelt, der er det bilstoleksperter i fleng[8D]

Vet nesten ikke om jeg tørr å lage tråd der inne, man blir jo halshugd for alt [8D]

ORIGINAL: MetteJ

Vet nesten ikke om jeg tørr å lage tråd der inne, man blir jo halshugd for alt [8D]

Heheheheheh, eg skjønner SÅÅ godt ka du meiner [8D] Eg la ut en tråd en gang, der eg spurte om folk var aktive på andre forum. Da fikk eg grisekjeft fordi at det "var ikkje lov å snakke om andre forum på BV!"
YIkes.. styrer unna den gjengen der ass [8D][8D]

ORIGINAL: MetteJ

Heheheheheh, eg skjønner SÅÅ godt ka du meiner [8D] Eg la ut en tråd en gang, der eg spurte om folk var aktive på andre forum. Da fikk eg grisekjeft fordi at det "var ikkje lov å snakke om andre forum på BV!"
YIkes.. styrer unna den gjengen der ass [8D][8D]

Er ikke mange trådene jeg tørr å svare i, styrer unna diskusjonene [8D] Syns mange der inne klarer å vri på det man skriver osv [&:]

Vet ikke altså, men vi solgte bla. høystoler og vippestoler i peg perego i lekebutikken jeg jobba i. Dette var varer med høy kvalitet i samme prisklasse som Fisher price. Vet ikke hvordan bilsetene er da, men har generelt et godt inntrykk av produktene deres iallefall. [8|]

Aldri høyrt om desverre...men dytter litt for deg :)

Jeg har selv aldri hørt om det merket, sikkerheten er det viktigste for meg. Kom til å tenke på at hun kanskje ikke får plass i stolen heller [&:] Er jo noen av bilstolene som er ganske små, acta graco er stor og hun har god plass der enda, niesa mi satt i sin til hun var godt over året.

Jeg får ta å spørre på generelt [8D]

Back
Topp