Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
oj det er spennede da:) håpe den ikke dukker opp... joda har ikke sett hun siden juli jeg, men jeg spotta i 3 dager i august men jeg trengte bare truse innlegg så er litt merklig....
Hei. Jeg har ikke fri, men er giddaslaus på jobb i dag! Derfor logget jeg meg på for en studn siden, men har ikke fått vært noe særlig inne da. Har skrevet et innlegg om røyking, tror jeg fikk erta på meg mange der! Nå må jeg løpe, skal på et møte. Snakkes i ettermiddag![:D] Ha en fin dag så lenge!
Hei damer! Tusen takk for i går, det var kjempehyggelig! Håper vi kan gjenta det en gang, og at Sollise vil berike oss med et besøk også! Hvordan går det forresten Lisa, ingen forandring? Nå skal jeg legge meg, skal til legen i morgen med urinprøve for å få bekreftet svangerskapet! Gleder meg!! God natt og sov godt alle sammen!
Enig med deg, Pebbles [:D] Vi må vel gjenta suksessen!!! Sollise skulle vel på hytta i midten av oktober. Lykke til hos legen- det blir kanskje enda mer virkelig når du får bekrefta det der [:D][:D]
Dumper ned her... Så koselig at dere tenker på meg også da... Setter pris på det!
Fint at dere hadde det hyggelig i går, og du, pebbles;
MASSE LYKKE TIL HOS LEGEN I MORGEN[:)]
Det blir spennende....
Hallo[:D] takk for tirsdagstreffet ja:) det var kjempe koslig og må gjentas... lykke til hos legen i dag pebbles:)) og lykke til videre med testing lisa, håpe det har klaffet for dere....
ikke lenge til du kan teste hell nå sollise[:D] spennende
Lykke til hos legen i dag pebbles, med urinprøven å bekreftelsen.
Men jeg regner med at du har tadd så mange tester at det ikke er tvil i din sjel om hva legen vil si [:D]
Men alikavell...da er du i gang å alt er på stell..sånn skal det være!!
Hei alle sammen! Måtte bare stikke innom en kjapp tur før jeg løper på møte, for å si at urinprøven som jeg leverte hos legen var så positiv som den får blitt!! Sant det Lisa, blir mer virkelig nå! Tusen takk for lykke ønskninger jenter, dere er best! Ååå, jeg er så glad i dag! Ha en strålende dag alle sammen![:D]