pebbles, hvor har du vært???

sollise

Elsker forumet
pebbles, hvor har du vært i livet mitt i dag??????????[8|]

Jeg sitter her i teltet mitt, og lurer på hvor pebbles er.... Har blåst en del i dag,
så ene teltpluggen løsnet fra bakken, så her satt jeg med teltet i hodet[&:][&:][&:]
Tror vinden skyldes lisa, for hun skulle lage storm hos meg og få denne fordømte tanta
bort, så hu ikke dukker opp her 16. september. Har jo ikke så go plass i teltet mitt heller liksom...
Men det har a jo ikke skjønt enda da...[:@]

God kveld min kjære venninne! I dag har jeg vært en trofast hustru og brukt tid på min husbond! Jeg skal komme og slå ned teltpluggene dine, så ikke lisa blåser bort hele teltet ditt! Igloen din er vel ikke ferdig enda, så du trenger teltet en tid til! Skal stikke over til naboen og høre om han har teltstenger å låne meg, kanskje jeg kan bruke han som teltstang! Kanskje han kan gi tanta di en omgang også, så hun garantert ikke kommer tilbake!

Åååhh Pebbles! [:)]
Hvordan har natta di vært? Har du fått sove? Kribler det i magen? Føler du deg gravid eller? Blåser du ut magen og stryker på den? [;)]

hehehe, ja, så nå skal du dra den stygge naboen din til meg da, og bruke han som teltplugg
av alle ting!!!!!!! Nei, vet du hva....[:D][:D][:D] Tror du greier det fint jeg, hvis du ordner pluggene
med hammeren din jeg pebbles. "pebbles med hammeren"[;)]
Men kan jo hende at naboen kan brukes til tanta da...
Han skremmer ho garantert bort, tenker jeg!!! Ser jo ut som om han har klart det med deg[;)]

Apropå igloen min ja... regner med at den står innflyttingsklar rundt oktober/november. Håper på å komme inn
til vinteren. Litt kaldt i teltet da... Måtte overvintre i teltet sist vinter, men til og med Pingo frøs da, så
da kan du jo sjøl tenke deg resten, pebbles[:)] Men du er herved invitert til innflyttingsfest hos meg 10.november!
Ta med grisehodet, godt med drikke (alkoholfritt), så står jeg for maten... Kan gjerne ta med en innflyttinggave hvis du vil også[;)]

Eg kjem med grisehaue, alkoholfri vin og pakke! Du skal få en primus av meg, så du kan lage varm kakao til Pingo! Skal slippe å få naboen som teltstang, men så stygg som han er så skremmer han garantert bort tanta! Så alle dere prøvere, still dere i kø for å låne naboen min! He he... Ja tullmusa jeg føler meg faktisk litt gravid! Tisser ofte, sinnsykt vonde pupper og sulten (men ikke lyst på noe)! Litt uvirkelig enda, men gud så glad jeg er![:D][:D]

Jeg skal prøve å få bygget en innedo i igloen min,så du slipper å sitte ute å tisse, pebbles...
Har hørt det er lett å få urinveisinfeksjon også når man er gravid... Alt for at du skal trives
i mitt hjem vet du...[:)]
Ja, den naboen, den naboen, sender du ham over hit først da, så sender du ham videre???
Bra leieinntekt da, pebbles[:D] Du kommer til å bli steike rik snart[:D]

Jeg skal låne han bort gratis! Alt for å bli kvitt han![:D][:D] Så i et annet innlegg at du hadde hatt to sterke streker på EL-test i dag. Da jeg tok EL test den dagen jeg (tror) jeg ble gravid så var ikke strekene like sterke. Men jeg hadde EL slim, så jeg skjønte at jeg bare måtte tråkke til!

Ja, driver og tenker litt på at en kanskje bør se litt etter el slim også...Har liksom alsri gjort det.
Denn livmortappen er også noe å ta og føle på, for å si det sånn..., men det kan jeg ikke så mye om.
Hadde du pos el test i det hele tatt pebbles eller?
Helt seriøst; har du liksomnoen typiske graviditetstegn enda?

Men tank; her har jeg klart å være seriøs et helt innlegg MED DEG[;)]

Vet du hva, nå plystrer samboeren julesanger og finner frem sjokoladepudding og vaniljesaus....
HALLO!!!! Hva skjer???

Han gleder seg til jul han også da kanskje! Kan faktisk være seriøs jeg også! Den EL testen hvor strekene ikke var helt like var det nærmeste jeg kom en positiv EL-test. Det jeg beskrev over her med tissing, pupper osv er helt seriøst! Gå og spis pudding nå!

Da jeg var gravid, merket jeg hyppige dobesøk ca uke 5, så det er rart alt som skjer i kroppen!
Puddingen er inntatt, så er mett igjen...
Håpe at el testen jeg tok var positiv jeg da[;)]

Ja du har i hvertfall ingen ting å tape på å kle deg i neglisjeen og forføre samboern din i kveld! Han har fortjent det, siden han har gitt deg pudding!

Hvordan visste du at jeg hadde neglisje, pebbles????
hehe, jeg er en liten eskimo i min neglisje[:D][:D][:D]

ojsann, kan dere være seriøse når klokka begynner å bli så mange da.[:D]

Hi hi! Det minner meg om en truse jeg kjøpte til jul i fjor. Den var rød, med hvit pels på (julenissetruse) Den var kjempesøt! En dag var svigermor her. Kattene var på soverommet vårt (noe de ikke har lov til) og plutselig kommer Pebbles (katten, ikke jeg) med den trusa i munnen! Hun bar den bort til svigermor og la den ned ved føttene hennes, kjempestolt over at hun hadde fanget noe med pels! He he, jeg var litt flau da... Er det pels på eskimo neglisjeen din Sollise? Kanskje det er en sel-neglisje?

ORIGINAL: maysen

ojsann, kan dere være seriøse når klokka begynner å bli så mange da.[:D]

Varer ikke lenge det maysen...[:D]

Nei, egentlig ikke maysen... Tror jeg har
fått et illebefinnende eller 3...[&:]

Hur er leget?

sånn passe, har 1 del kynnere men det får jeg vel til nurket er kommet til tenker jeg. hatt mye besøk i dag, for de skulle se hvalpene. men ellers er d bare bra vuttu[:)]

Godt å høre maysen... Går fort til babyen kommer nå!

ja, heldigvis[:)] skal bli godt å få ligge på magen igjen[:)] hvordan går det med prøvinga di sollise, kanskje det ble 1 spire laget i natt[;)]

eh....ikke i natt tror jeg. Oddsen for det er som å vinne 1. premie i lotto tror jeg[;)]
Samboeren ligger i fosterstilling på sofaen og snorker HØYT! Men håper at det blei i natt jeg
da....At spiren blei laget altså....[:)] Da var samboeren våken nemlig[;)]
Prøvde dere lenge eller? Sist fikk vi klaff på 1. forsøk... Men tror det vil ta litt tid nå.
Men håper det skjer før jul, vil så gjerne ha en julegave skjønner du****

Back
Topp