Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere klart å bli gravide på egenhånd eller?![]()
Har dere klart å bli gravide på egenhånd eller?![]()
Mja, med god hjelp av dobbel Pergotime-kur, så!
Så morsomt, oppdaget nettopp at jeg har lest masse på bloggen din! Hadde ingen forhåpninger om at de små pillene der skulle funke, så jeg lette på nettet etter personlige erfaringer med IVF, og bloggen din er både personlig og underholdende![]()
Ja første forsøk begge gangene! Så han legen som sa jeg kom til å slite med å bli gravid eller i det hele tatt ikke klare bli det, han skulle virkelig pensjonert seg!!![]()
Hvilke symptomer har dere med pcos?
)
Så spennende!Håper ikke jeg skriver i feil forum/tråd nå!
(Mitt første innlegg så kanskje det er noen rare ting jeg skriver)
Jeg har fikk påvist PCO i fjor, etter mistanke i noen år. Symptomene jeg har et sen/sjelden eggløsning/mens, cyster på eggstokkene (mest på venstre) og nupper i huden(det viste jeg ikke var av pco'n men leser ditt innlegg MrsMeoh og vil tro det er derfor).
Jeg har i alle år ønsker meg barn, og ikke blitt gravid, men nå tror jeg det har satt seg en spire!
MEN jeg lurer på hva dere andre med pco tenker rundt mine "graviditet-tegn" for jeg er så usikker og hver gang testen er negativ er det er forferdelig nederlag
Jeg hadde en negativ test for ca 2 uker siden, men tenker om det kanskje var tidlig og teste?
Hadde sist mens rundt 20-25 april, usikker rundt om jeg har hatt eggløsning men TROR det rundt 2-5 juni, og tror jeg ble befruktet den 4.juni (om jeg er gravid)
Symptomer:
Kjeeeempe vonde bryster, verker og stikker hele døgnet ser også ut til å ha blitt større! (mannen får ikke lov å klemme meg så vondt det er )=
Stikkninger i magen, hadde mest for ca 2 uker siden og i rundt 1 uke.
kvalme til tider
halsbrann!! HELE tiden!! har alltid hatt halsbrann men bare til tider og aldri i flere dager i strekk, nå har jeg uansett hva jeg spiser/drikker.
litt bedre luktesans.
noen ting smaker ikke som før.
mindre matlyst til tider.
mye trettere en før og kan sove kjempe mye og lenge !
blir oftere kald en før.
influensa symptomer.
Mensmurringer , ikke like mye denne uken som di siste 3 ukene.
Vondt i ryggen! korsryggen, greier ikke stå i oppvasken i mer en 15 min før jeg må sette meg ellers går jeg i bakken.
Skjelver og blir svimmel av å stå lenge
Kan jeg være gravid? og om jeg er gravid bør jeg kontakte lege fortest mulig? ser noen av dere har vært på tidlig UL, er det noe jeg også burde?
hilsen usikker ønskespire ! Håper virkelig det sitter en spire i meg !!![]()