PCOS

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Er det noen her som har fått prøverør fordi om de har pcos?
Snakket med ei i går som ikke fikk prøverør pga pcos, ble litt stressa jeg da pga jeg også har det.

Burde ikke vaere noe problem selv om du har PCOS. De maa bare vaere ekstra forsiktig med tanke paa overstimulering.
Kan hende det var andre grunner som spiller inn til hun andre du snakker om , ikke bare PCOS.

ORIGINAL: Kanskje snart?

Burde ikke vaere noe problem selv om du har PCOS. De maa bare vaere ekstra forsiktig med tanke paa overstimulering.
Kan hende det var andre grunner som spiller inn til hun andre du snakker om , ikke bare PCOS.

Det kan jo hende!![:)]

Jeg har pcos og er i full gang med prøverør [:)] Har aldri hørt at noen har fått avslag pga det altså [8|] Sikker på at det ikke er en annen grunn til avslaget..?

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har pcos og er i full gang med prøverør [:)] Har aldri hørt at noen har fått avslag pga det altså [8|] Sikker på at det ikke er en annen grunn til avslaget..?

Det kan jo være mulig, folk sier jo ikke alt...

Nei, folk holder nok ting litt tett til hjertet [8D] Men du skal ikke bekymre deg for det *Aina.. Kommer til å gå bra det vet du [;)]

Eg har PCOS og blei gravid med prøverør etter 5 års heimeprøving og diverse pergokurer og anna stimulering[:D] Det er ikkje nåken grunn til avslag, heller ein god grunn til å få prøverør! Som dei andre seier så kan det væra større fare for komplikasjonar i form av t.d overstimulering, så ein er ofta ekstra forsiktig med dosering. Da gjekk kjempe fint med meg, tok berre litt lenger tid pga av lav dose.

Så ikkje bekymra deg du[:)] Det kommer til å gå så bra atte[:D]

ORIGINAL: Ivara

PCOS i seg selv er ikke grunn til avslag [:)] Men det er større fare for komplikasjoner som overstimulering, så de vil nok være forsiktige med stimuleringen.

Ja, og jeg er en typisk kandidat som d gikk den veien med...

Går og venter på mensen nå, slik at jeg får tatt blodprøve 3 mensdag, får i veien søknaden.. Er veldig spent, men har beina godt planta på jorda..

Som de andre skrev er ikke pcos noen grunn til å få avslag.

De mistenkte/mistenker jeg har det, grunnen til at de er usikker er at jeg ikke har cyster i det hele tatt på eggstokkene, men historien min tyder på pco/pcos.

De var derfor veldig forsiktig med stimuleringen første gangen, som gav litt få egg av varierende kvalitet. Andre gang økte de hormondosen med mye bedre resultat. Overstimulering fikk jeg heller ikke.. [;)]

Bra! kjenner jeg er roligere..[:D][:D]

Jeg har pco,og har ikke blitt nekta prøverør...[:)]

Jeg har Pcos... skal nå igang med 3.forsøket i mars :)

Eg har pcos og er i gang med mitt tredje forsøk no. Uff, eg får litt større dose puregon no enn sist.. Håpar eg slepp overstimulering..  

Håp for meg også da![:)]

ORIGINAL: *Aina

Snakket med ei i går som ikke fikk prøverør pga pcos, ble litt stressa jeg da pga jeg også har det.

pcos er vel en grunn til å få prøverør vel???????????????
eg fikk jo[8|] det var grunnen til at eg fikk værtfall.........

er det noe med vekten hennes kanskje?at hun må slanke seg først eller noe sånt????????

hørtes veldig utrolig rart ut dette her[8|]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: *Aina

pcos er vel en grunn til å få prøverør vel???????????????
eg fikk jo[8|] det var grunnen til at eg fikk værtfall.........

er det noe med vekten hennes kanskje?at hun må slanke seg først eller noe sånt????????

hørtes veldig utrolig rart ut dette her[8|]

Jeg vet ikke noe om vekta hennes, har ikke sett henne på noen år. Chatta med henne på facebook. Men da vi gikk på videregående var hun ikke av de slankeste, så det sikkert det som er problemet.

Back
Topp