Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GOOD LUCK!!!!!!!ORIGINAL: cathrine1
hei, jeg har også pcos, fikk det bekreftet med innvendig ultralyd for ca 1 år siden. jeg fikk merket at noe var galt pga jeg ikke hadde hatt mensen på 1 år. legen mente det var pga p-piller som jeg sluttet på for 2 år siden, og jeg følte det var noe mer, da hun tilslutt sendte meg til gyn.han så det m en gang. jeg har fått symtomer som ustabil vekt(mye opp og ned), mensen som forsvant, mer hår blant annet på lår ,annsikt og jeg fikk en liten veiviser, pluss jeg fikk veldig uren hud. alt dette skjedde sakte men sikkert etter jeg sluttet på p-pillene. de holder det vist litt i sjakk.
jeg fikk en kur av gyn. som jeg skulle gå på for å få igang systemet, det fynket, men jeg ble ikke gravid. begynte å tenke på prøverør å sånn, helt til( dette høres teit ut, men det funket mye bedre enn jeg noen gang hadde trodd) jeg gikk til healer. det er det sykeste jeg har vært med på! etter 2 ganger, å da hadde jeg sluttet på kuren gyn. gav meg, så ble jeg ganske gravid.
ORIGINAL: Ida82
Hei på deg! Jeg er også veldig for alt.med. Hva gjorde healeren? Bare sånn at hvis jeg skal til en, så vet jeg hva jeg skal vente. At det ikke er en som lurer. Er jo en del av dem og. Tenkt litt på sånn nål-stikking. kommer ikke på ordet. Irriterende[:@] Men har stor tro på det også. Hvis du/dere skjønner hva jeg mener.....