PCOS

 hei hei jenter...er ny her inne å ville bare inn me noen oppmuntrende ord....da jeg var 17 fikk jeg gutt nr 1(ikke planlagt)he he men veldi velkommen...da jeg skulle prove på nr 2 ble jeg jo aldri gravid.etter1 år gikk vi til gyn,jeg hadde pco å han litt kluss me svømmerene,fikk meformin å pergo,ble sansynlivei gravid samme kveld for noen tabletter fikk eg aldri begynt på...så når nr 2 var førdt begynte vi på ann ettert 4 mnd,tok først 1 pergokur virka ikke 1 mnd opphold fremdeles ikke gravid så ble det en ny runde pergo (ikke gravid) men pluss mnd etterpå klaffa spiren å 9 mnd etterpå kom atter en gutt..da var vi kommet til 3 gutter,så var det vel sånn ca 3 år etter vi ville ha en til det var dobbel kur 2 mnd på rad så satt spiren å tro det eller ei prinsessen ble født sep 06....jeg har lagt på meg 40 -45 kg i hvert svangerskap,fått av alt etterpå..et slit når jeg har jobba masse me vekta  for å så bli gravid igjend men det er såååå verdt d...stå på jenter en dag blir det full klaff hos dere og...
 
Hei, for ikke så mange måneder siden fikk jeg vite jeg hadde PCO. Har vært gravid en gang før, men ble tvunget til abort. Ble engstelig for at ejg aldri mer kunne få barn. Gyn. sa at det var deti kke no problem for meg å bli gravid igjen, men han fortalte meg svært lite om PCO. Er det noen av dere som har PCO men blitt gravide. hvordan har dere gått frem. Må jeg fylle emg med tålodighet eller kan ejg være heldig å slippe å gå leeeeeenge med å prøve å bli gravid. Jeg finner ikke så alt for mye på nettet og jeg fikk ikke så masse info da jeg fikk vite jeg hadde det.  
 
ORIGINAL: unemi

Hei, for ikke så mange måneder siden fikk jeg vite jeg hadde PCO. Har vært gravid en gang før, men ble tvunget til abort. Ble engstelig for at ejg aldri mer kunne få barn. Gyn. sa at det var deti kke no problem for meg å bli gravid igjen, men han fortalte meg svært lite om PCO. Er det noen av dere som har PCO men blitt gravide. hvordan har dere gått frem. Må jeg fylle emg med tålodighet eller kan ejg være heldig å slippe å gå leeeeeenge med å prøve å bli gravid. Jeg finner ikke så alt for mye på nettet og jeg fikk ikke så masse info da jeg fikk vite jeg hadde det.  

 
skrev et innlegge jeg som du kanskje har lest
 
budeiå: Ja nå fikk jeg de tmed meg:) Da fikk jeg enda et større håp, når man kan få så mange barn som du fikk med pco[;)][;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: unemi

budeiå: Ja nå fikk jeg de tmed meg:) Da fikk jeg enda et større håp, når man kan få så mange barn som du fikk med pco[;)][;)][;)][;)]

 
jepp ikke tenk negativt du....legen minner meg på det hver gang(tenk du grete som skulle hatt prøverør me dine unger)he he men motsatt er bevist sjå meg..i tillegg har eg lavt stoff skifte å d skal visst gjøre ting enda vanskeligere..hihihi må vare en meining me at eg  ska ha mange unger..
 
Hei jenter.
Tusen takk for alle tilbakemeldinger!!!!
Endelig har vi klart det!!!! På dobbel dose Pergo og eggeløsningstester har jeg klart å bli gravid!!!! Er syv eller 8 uker på vei...tror jeg. Skal til Ultralyd på Fredag 11 Januar for å se hvor mange det er der inne;) Dette er utrolig!
 
 
Vil ønske alle lykke til og håper at spiren sitter snart!!!!!
 
Klem Therese
 
gratulerer[:D][:D][:D]
 
Back
Topp