PCOS

miniminion

Andre møte med forumet
Hei ,
Går gjennom IVF behandlingen, ble tilsendt av gynekolog pga jeg har PCOS og mannen har dårlige svømmere …
Har vært gjennom første runde med IVF som resulterte negativt. Fikk ut 11 egg 4 som ble befruktet og 2 som overlevde til dag 5

Egentlig føler jeg ikke som skikkelig PCOS siden jeg har regelmessig mens, er aktiv, har BMI på 22 og ingen andre de «vanlige» symptomene.

Lurer på dere som også har PCOS og gå eller har vært gjennom IVF hvordan er deres :

IVF forsøkene
Kosthold (går det mye proteiner eller karbohydrater )
BMI
Hva kosttilskuddet dere tar
Aktivitiets nivå

Har kjøpt og holder på å lese den nye boken om PCOS , har dere lest den?

Vedlegg

• IMG_1080.jpeg
    IMG_1080.jpeg
    165,9 KB · Visninger: 29
Hei ,
Går gjennom IVF behandlingen, ble tilsendt av gynekolog pga jeg har PCOS og mannen har dårlige svømmere …
Har vært gjennom første runde med IVF som resulterte negativt. Fikk ut 11 egg 4 som ble befruktet og 2 som overlevde til dag 5

Egentlig føler jeg ikke som skikkelig PCOS siden jeg har regelmessig mens, er aktiv, har BMI på 22 og ingen andre de «vanlige» symptomene.

Lurer på dere som også har PCOS og gå eller har vært gjennom IVF hvordan er deres :

IVF forsøkene
Kosthold (går det mye proteiner eller karbohydrater )
BMI
Hva kosttilskuddet dere tar
Aktivitiets nivå

- IVF forsøk: Stimulert i 20 dager, 25 follikkler, 15 egg ut, 13 ble befruktet. 6 blasto på frys (totalfrys). satt inn en blasto og er gravid i uke 33 nå.
- Pcos symptomer: bmi 32, uregelmessig mens, men normal AMH.
- Medisiner fram til innsett: metformin 3 tabletter daglig 850 mg og leteozol for å få el ved innsett 2 tab. Og Ovitrelle for å kontrollere el. Og Cyclogest før innsett og fram til uke 7.
- Ingen spesiell kosttilskudd, kun multivitamin. ( prøvd ulike kosttilskudd uten hell ved vanlig forsøk. Kun blitt gravid en gang men mistet i SA)
- Trente tre ganger i uken (styrke, spinning og yoga)

Back
Topp