Pcos, spiral og syklus etter fødsel - jeg blir sprø

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Hei!

Er det noen som har noen erfaring å dele her. Jeg satte inn spiral på 6 ukerskontroll i juni i fjor. Fikk noen småblødninger i begynnelsen, men det ga seg ila høsten. Fikk så noen småblødninger med bekkenleddssmerter hver andre uke i hele mars og halve april. Blødde en gang i begynnelsen av mai og en gang i juni. I juli har dog bekkenleddssmerter hvert der nesten hver dag.

jeg blir tullete rett og slett. Er det mensen på 12 timer? Eller spiralblødninger? Overgangsalder? Gravid? Pcos-hikke?
 
Ta en graviditetstest, så får du vel svar på om du er gravid :hilarious: Jeg hadde mye små mellomblødninger i sikkert 2 år med spiral. Helt sporadisk, ingen mønster.
Fikk også mer vondt i bekkenet når jeg hadde spiral.
I ettertid har jeg lest at hormonene kan forverre bekkensmertene. Har også pcos forresten.
 
Ta en graviditetstest, så får du vel svar på om du er gravid :hilarious: Jeg hadde mye små mellomblødninger i sikkert 2 år med spiral. Helt sporadisk, ingen mønster.
Fikk også mer vondt i bekkenet når jeg hadde spiral.
I ettertid har jeg lest at hormonene kan forverre bekkensmertene. Har også pcos forresten.

Takk for svar! Jeg skal rote meg til en test, men tror egentlig det er det minst sannsynlig med spiral. Hvis spiral forverrer spiral får jeg høre med legen og fjerne den tror jeg.
 
Back
Topp