PCOS solskinnshistorier.

Rosie

Glad i forumet
Utredes for pcos og håper noen har en solskinnshistorie å komne med. Lesing på nett blir man ikke akkurat oppmuntra av..

Denne skal jeg følge!

Var prøver i 4 år. Tre år uten medisiner for PCOS og ett år med. Har nå to barn.

Hvordan medisiner var det?

Har nylig fått bekreftet at jeg har pcos, foreløpig fått metformin... Og en an som skal sette igang mens osv, men den trengte jeg ikke å ta nå da mensen kom på naturlig måte, og det skal sies at siste mens var i september 2014 altså.

Har pcos, var veldig overvektig og fikk beskjed om at jeg kom til å slite med å få barn. Nå har jeg to vakre gutter, og er ikke overvektig og har ingen plager what so ever :D

Har pcos, var veldig overvektig og fikk beskjed om at jeg kom til å slite med å få barn. Nå har jeg to vakre gutter, og er ikke overvektig og har ingen plager what so ever :D
Ble du gravid som overvektig eller etter du hadde gått ned?

Samme opplevelse som WishMeLuck..! Gikk mye ned i vekt og har i dag to friske og flotte barn. Blei gravid i fjor som overvektig, og den mista vi.

Har pcos, ikke overvektig da vi startet å prøve. Førstemann satt på første pp, mens lillebror ble det 3pp'er. Ingen medisiner :-)

Jeg er 10 uker gravid nå, vært prøvere i nesten to år. Fikk diagnosen PCOS i september 2014, tok først en enkel kur Pergotime, så har jeg hatt tre doble og på siste satt'n :) PCOS er en kjip diagnose å få, men samtidig er det noe man kan gjøre med! Så ikke se på diagnosen som bare noe negativt, en diagnose fører med seg rettigheter og behandlingsmuligheter :)

Prøvde å bli gravid i ca. 1 år, fikk vite at jeg hadde PCOS og fant deretter ut av jeg var gravid en mnd etter :)

Back
Topp