Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskSvarer dere bare begge samtidig her!
Fjerde uttak i august 2024. Jeg brukte sommeren på å trene (i håp om økt blodgjennomstrømming i livmor) og tok all verdens kosttilskudd. Q10, melatonin, magnesium tror jeg. Vi endret også medisin til Menopur. 19 egg ut, brukte ICSI denne runden også. Endte opp med 7(!!!) embryo på frys og satte inn en tredagers. Nå er datteren min snart 9 mndVi aner ikke om det var kosthold, trening, kosttilskudd eller medisin som gjorde det, men helt ut av det blå funket ALT og vi fikk endelig barnet vårt. Det er håp, selv om det kanskje føles håpløst
![]()
Så herlig Kan jeg spørre hvilke doser du tok av de forskjellige du nevner, og hvor lenge før uttak? Du fortsatte også med Metformin regner jeg med?Svarer dere bare begge samtidig her!
Fjerde uttak i august 2024. Jeg brukte sommeren på å trene (i håp om økt blodgjennomstrømming i livmor) og tok all verdens kosttilskudd. Q10, melatonin, magnesium tror jeg. Vi endret også medisin til Menopur. 19 egg ut, brukte ICSI denne runden også. Endte opp med 7(!!!) embryo på frys og satte inn en tredagers. Nå er datteren min snart 9 mndVi aner ikke om det var kosthold, trening, kosttilskudd eller medisin som gjorde det, men helt ut av det blå funket ALT og vi fikk endelig barnet vårt. Det er håp, selv om det kanskje føles håpløst
![]()
Jeg fortsatte på Metformin hele veien, ja. 2*850 hver dag.Så herlig Kan jeg spørre hvilke doser du tok av de forskjellige du nevner, og hvor lenge før uttak? Du fortsatte også med Metformin regner jeg med?
Har selv fått ut totalt 70 egg. Av de ble kun 6 befruktet normalt, og endt I en kjemisk og en mulig MA. Ingen på frys og sjelden til blasto![]()
Sender deg masse gode tanker!