PCOS og hår..

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Et symptom på PCOS er jo økt hårvekst. Og at vokser hår på plasser jeg ikke vil ha hår!! [:'(]
Etter noen år så ble jeg da gravid!! [:D][:D]

Men er det da normalt at det med hårveksten blir mye mye verre når man er blitt gravid??
(vet ikke om noen skjønner hva jeg mener)

Hvertfall her nå så vokser det som det aldri før har gjort og syntes det er kjempe plagsomt.
Er jo ikke synnelig for andre enn meg og sambo, men ouf om jeg ikke føler meg helt fresh fra før av om dagen, så hjelper hvertfall ikke det hår greiene her på!!

jepp vanlig å få mere å kraftigere hårvekst:S

Har også PCOS og kan si at problemet har ikke blitt MINDRE av å ha fått barn nei.............

Æsjda...

Ingenting og få for det?
Skjønner det kanskje ikke er så lurt og tulle med medisiner og sånt nå altså.
Men når nurket er ute ? [:)]

Jeg har ikke PCOS eller noe sånt, men fikk økt hårvekst i svangerskapet. Gikk litt tilbake, men har for eksempel enda mye mørkere hår på leggene... :S

Jeg husker ikke om det ble verre, men har hørt om flere som det er blitt verre hos. Du kan ikke få noe for det mens du er gravid, men etterpå kan du jo begynne med p-piller og/eller metformin

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg husker ikke om det ble verre, men har hørt om flere som det er blitt verre hos. Du kan ikke få noe for det mens du er gravid, men etterpå kan du jo begynne med p-piller og/eller metformin

Takker for svar.
Da får jeg prøve og fikse litt på problemet om noen mnd [;)]

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg har ikke PCOS eller noe sånt, men fikk økt hårvekst i svangerskapet. Gikk litt tilbake, men har for eksempel enda mye mørkere hår på leggene... :S

Jeg har da PCOS, men nå tok de håra helt av.
Rekker jo så vidt og få det av før det kommer ut igjen.
Samme her har hatt helt lyse hår men nå er de svarte!
Insida av låra , navlen osv uff så grusomt......

Jeg har pcos og jeg syns det er mye mindre nå når jeg er gravid[:)] Kjipt at det skulle bli verre for deg..

Back
Topp