Pcos, letrozol og bare negative el-tester

Jeg fikk SÅ mye bedre kontroll på eggløsning da jeg begynte med temping, og anbefaler det veldig :angelic:
Nå lurer jeg på om EL har flytta seg 4 dager eller om jeg plutselig slipper egg fra begge sidene her. Totalt forvirret ( 4 DPO estimert og ny runde med EL-slim og smerter fra "feil" side ift UL på dag 11), så her må det kanskje temping til ser jeg!
 
Jeg klarer ikke å stole på El tester. For jeg ser jo streken uansett. Om den er der litt eller ikke. Jeg må studere den. Så jeg fant ut en løsning som funket for meg. Kjøpte meg fertilitets monitor fra clearblue. Har ikke angret. Har vært gravid totalt 6 ganger nå
 
Takk for svar, det er alltid godt å vite at det er flere som opplever det samme! Nå ser det ut til at jeg kanskje har normale sykluser på dobbel letrozol, den siste endte på 27 dager (ny personlig rekord), så tror det blir telling av dager her heller enn tester fremover.

Hvor mange sykluser "burde" man gå på letrozol? Ser flere skriver 3 eller 6... Hvor mange ble for mange for deg? Hvis du føler for å dele :)

Litt usikker på hvor mange måneder jeg fikk gå på letrozol. Men tror kanskje det kunne vært rundt omlag 6 måneder kanskje.
 
Jeg ble anbefalt de eltestene med smilefjes de slo ut her. Men ikke de med streker
Ser ut som alle medisinene funker på å gi meg litt mer utslag på de vanlige testene nå, men har funnet litt ro i at jeg sannsynligvis har eggløsning hver måned nå selv om testene ikke vil samarbeide
 
Back
Topp