Kris-babynr2

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Jeg prøver å bli gravid med nr 2. Har hatt 1 abort grunnet genfeil som ikke var forenelig med liv. Har fått påvist PCOS. Har mellom 35-65 dagers syklus, BMI 31, og derfor startet opp med metformin for å normalisere syklus og vektnedgang. Har også fått resept på letrozol for å stimulere eggløsning. Vanskelig å planlegge graviditet grunnet lang og uregelmessig syklus. Men ifølge gyn har jeg eggløsning utifra det som han så.

Har ikke hatt bivirkning av Metformin. Og lurer på om folk har klart å komme i mer normal syklus av dette ? Jeg ble litt skremt når jeg leste bivirkningene av letrozolen, så nå lurer jeg på om det holder med metformin? Noen som har erfaring? Gått på metformin en uke nå.
 
Jaaa! Jeg har PCOS, hadde ikke eggløsning på egenhånd. Jeg fikk metformin og fikk el 2 uker senere. Nå prøver vi på nr 3, jeg tar fremdeles metformin og var hos gynekologen i går. Der var det ett egg som ville slippe når som helst. :gen014
Jeg ble gravid på første pp med begge, takket være metformin!

Jeg ville absolutt gitt metformin en sjangse altså :happy:
 
Jaaa! Jeg har PCOS, hadde ikke eggløsning på egenhånd. Jeg fikk metformin og fikk el 2 uker senere. Nå prøver vi på nr 3, jeg tar fremdeles metformin og var hos gynekologen i går. Der var det ett egg som ville slippe når som helst. :gen014
Jeg ble gravid på første pp med begge, takket være metformin!

Jeg ville absolutt gitt metformin en sjangse altså :happy:
Dette høres veldig bra ut og gir meg håp Hadde du lang syklus?
 
Back
Topp