PCOS er noe dritt!

ORIGINAL: ~~Laila~~

Ja ved brygga ett sted hadde vært kos,spesiellt hvis vi har været med oss[;)]Jimmys er greit,veldig fint på Jonas B.Gundersen oxo[;)](tror jeg d het)

Ja det heter vel det.. vi får snakke mer om det litt nærmere kanskje.. Også ville jo tullemor79 være med også [:D] Blir kos det! Kanskje noen av snuppene fra Vestfold vil joine også??

Nei nå begynner det snart på NRK.. får legge fra meg pc'n for kvelden da tror jeg [&:] hvis jeg klarer.. hihi..

Vi snakkes vi ~~Laila~~ [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: ~~Laila~~

Ja ved brygga ett sted hadde vært kos,spesiellt hvis vi har været med oss[;)]Jimmys er greit,veldig fint på Jonas B.Gundersen oxo[;)](tror jeg d het)

Ja det heter vel det.. vi får snakke mer om det litt nærmere kanskje.. Også ville jo tullemor79 være med også [:D] Blir kos det! Kanskje noen av snuppene fra Vestfold vil joine også??

Nei nå begynner det snart på NRK.. får legge fra meg pc'n for kvelden da tror jeg [&:] hvis jeg klarer.. hihi..

Vi snakkes vi ~~Laila~~ [;)]
Vi snakkes[:D]klem;)

Føler meg som en tenåring.. blitt så kvisete og fæl i voksen alder [:(] Når jeg var tenåring hadde jeg aldri kviser, mens nå kommer de i tid og utide [:(] Vil ikke ha det!!! Er så stygg og er flau over å vise trynet mitt uten sminke [:(]

Noen av dere andre med pcos som sliter med det samme??? Håper ikke jeg er den eneste [:(]

Singnerer denne .. !![&:]Er så sliten kjenner jeg av og ikke få det til!![:(]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: t.t.h.

lille mille: hvordan finner en ut at en har pco?tror aldri jeg har blitt sjekka for det[&:]

Vanligvis så kan man jo få en pekepinn gjennom blodprøvene som blir tatt i utredningen, men mine prøver var helt normale. Så her ble diagnosen satt når vi var på sykehuset, og legen så det på UL.

Symptomer som uregelmessig mens, uren hud, uønsket hårvekst osv osv kan jo også være en pekepinn.

Tror nok de hadde sett det dersom du hadde hatt det altså.. så tror du slipper unna det [;)]

Det skal du ikke si Lille Mille.. Ei her inne OG tanten min gikk gjennom 3 forsøk i det offentlige, gikk så privat og så fant ut at de hadde PCO[&o] Jeg har PCOS selv, men har heldigvis sluppet unna dette med uønsket hårvekst og kviser. I stedet har jeg en saftig midje og insulinresistens[:'(] PCOS er noe dritt jah!

Jepp, jeg gjennomgikk 3 FORSØK i det offentlige uten at noen hadde misstanke om pcos...
Da jeg gikk til det private fant de ut at jeg har pcos...uten tvil. ETTER TRE FORSØK!!!!
Jeg har ikke SÅ mye uøsket hårveskt, men litt. Og kvisene kommer visse dager i syklusen. Og da er det ille...
Merker godt at jeg legger raskt på meg på magen. Ellers er jeg tynn... Uregelmessig mens har jeg, og til tider høyt blodtrykk.

ORIGINAL: kate

Jepp, jeg gjennomgikk 3 FORSØK i det offentlige uten at noen hadde misstanke om pcos...
Da jeg gikk til det private fant de ut at jeg har pcos...uten tvil. ETTER TRE FORSØK!!!!
Jeg har ikke SÅ mye uøsket hårveskt, men litt. Og kvisene kommer visse dager i syklusen. Og da er det ille...
Merker godt at jeg legger raskt på meg på magen. Ellers er jeg tynn... Uregelmessig mens har jeg, og til tider høyt blodtrykk.

Det er kjedelig at de ikke klarte å finne ut av det i det offentlige altså [:'(] Er det bedre leger privat eller?? Skulle jo nesten tro det! [8|] 

Hvordan går det med deg nå da kate?? [;)]
Blir det noen annerledes behandling siden de fant ut at du har pcos..eller er alt det samme som i det offentlige?
Unnskyld at jeg spør og graver, men er så ny på dette med forsøk og sånn vet du.. Du trenger selvsagt ikke svare [;)]

Back
Topp