PCOS damene :)

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg har en haug med spørsmål, så jeg fyrer løs :)
Hvordan går det med dere damer?
Hvordan er vekta mtp utgangspunktet da dere ble gravide? Er vektnedgang nødvendig - lett/hardt?
Hvordan er det med syklusen?
Skal dere ha flere barn - trenger dere IVF?

Jeg har det kjempefint! Koser meg som mamma.
Jeg veier 66kg mot mine 72kg for et år siden. Jeg har gått opp etter fødselen. Da veide jeg 62kg. Har ingen planter om å slanke meg, bare komme i form.
Har ikke fått tante på besøk enda.
Vi tenkte å begynne å prøve på nr 2 til neste vår/sommer. Regner med at vi ikke trenger noe hjelpemiddler neste gang heller. Krysser fingrene for at frøet sitter til neste høst.

Her også går det veldig bra! Men kjenner jeg har mine stunder jeg virkelig trenger å sove litt, som nå! :)

Jeg veier nå 81 kg, og er da 21kg unna min startvekt hvor jeg da veide 60kg, men har også gått ned 16kg så bør vel ikke klage ;(

Tante rød har ikke kommer på besøk enda, takk Gud for det! Hu kan holde seg langt unna meg! Jeg liker hu ikke!

Også snakker vi om å bli gravide neste sommer :)
Sent from my iPhone using BV Forum

Her også går det veldig bra! Men kjenner jeg har mine stunder jeg virkelig trenger å sove litt, som nå! :)

Jeg veier nå 81 kg, og er da 21kg unna min startvekt hvor jeg da veide 60kg, men har også gått ned 16kg så bør vel ikke klage ;(

Tante rød har ikke kommer på besøk enda, takk Gud for det! Hu kan holde seg langt unna meg! Jeg liker hu ikke!

Også snakker vi om å bli gravide neste sommer :)
Sent from my iPhone using BV Forum

Kansje vi havner i samme termingruppe igjen.

Takk for at dere deler :D

Jeg skal ringe klinikken i dag for å høre når de tror de har plass i kalenderen sin i høst til å ta i mot oss igjen.
Er en form for syklus på plass, men hvor regelmessig den vil være er jo mer som et mysterium, syklusen før svangerskapet var mellom 32 til 95 dager..

Vekta var på startvekta da jeg ble gravid, nå i dag. Så kostendringer hjelper :D
Er "bare" 18 kilo igjen til jeg er normalvektig (om man skal se blindt på bmi).

Hva gjør du for vektnedgangen din Tuppelura92? :)

Back
Topp