PCO

Jeg aner ikke,1 graviditet gikk bra for meg,2 aborter etter det.... Men da mistet jeg tidlig,egentlig så tidlig at folk flest ikke hadde visst de var gravide da. Får symtomer så tidlig så i alle mine sv skap har jeg testet positivt i uke 3.
 
Har pcos!
Der eg har lest så har eg sett det:/
Har 4 svangerskap bak meg! Di to første var fine, 1 fikk eg svangerskapsforgiftning helt på slutten( det er og en ting som kan henge sammen med syndromet)
Så en MA og så en exu! Så dette blir mitt 5!
Når eg hadde MA skulle eg være med i forskning, om det bare er ett foster denne gangen så blir eg med igjen:)
 
Sniker fra mai 2015
Jeg har PCO og blir fulgt ekstra tett opp hos spesialist, dette er mitt første graviditet så har ikke så mye erfaring og dele. Men tror du skal bli fulgt noe tettere..
 
Har lest endel nå og virker som det er høyere sannsynlighet for SA ved pcos (syndromet) og ikke ved pco (småcyster på eggstokkene). Prøver å roe meg med dette ...
 
Har lest endel nå og virker som det er høyere sannsynlighet for SA ved pcos (syndromet) og ikke ved pco (småcyster på eggstokkene). Prøver å roe meg med dette ...
Hei, jeg har PCO ikke PCOS og har ikke fått noen ekstra oppfølging pga dette ved mine to tidligere svangerskap som har gått helt fint. så det kan sikkert stemme ...
 
Ja det kan nok stemme med pco og pcos! Det er en forskjell der!
Eg har ikkje fått noe bedre oppfølging i graviditetene selv om eg har hatt det! Men nå kommer eg til å stå litt mer på for ekstra oppfølging
 
Jeg har PCOS.. Har også hørt at det er større sjanse for spontanabort for oss.. Jeg er 5+2 i dag, men ligger innlagt på sykehus på 11. dagen pga overstimulering etter IVF-behandling.
Det er kjempekjedelig å ligge her dag ut og dag inn, men i det minste så får jeg god oppfølging så lenge jeg ligger her da:)
Kommer nok også til å bli sykemeldt en god stund fremover, så satser på at det lille frøet klamrer seg fast siden jeg har mulighet til å være såpass mye i ro..
 
Jeg har pcos, trøblete svangerskap sist, med mye blødninger og truende abort. Ventet tvillinger, men bare 1 frø klarte å klamre seg fast. Etter halvgått svangerskap så ting mye bedre ut :) Denne gangen er jeg redd for det samme,siden gyn har sagt at det desverre er litt større sjangser for spontan abort .Men har ei frisk og fin jente på 5 i sofaen nå, så jeg vet at selv om det ser mørkt ut, kan det gå veldig bra!! Masse lykke til! Skjønner godt bekymringene dine, men gled deg så godt du bare kan, for du har allerede vunnet første etappe, du har spire!! :) :)
 
Back
Topp