Pco el pcos?

Lille*

Betatt av forumet
Hei, er det noen av dere som har dette? Hvordan oppfølging får dere? :) Fått vite at jeg har Pco og at de ønsker å ha meg med på et studie på sykehuset. Noen som har vært med skal være med på dette? :)

Jeg har pco. Sett en plakat med noen studier. Men det er vel kun pp utvalgte litt større sykehus?

Hei, er det noen av dere som har dette? Hvordan oppfølging får dere? :) Fått vite at jeg har Pco og at de ønsker å ha meg med på et studie på sykehuset. Noen som har vært med skal være med på dette? :)

Studien heter PregMet2, men husk at du må melde deg på før du er 12 uker. Du får ekstra oppfølging i tillegg til UL ved oppstart (før uke 12), 19, 28 og 32. Pluss en del tester.

Jeg har pcos og er med på studien :) første kontroll i morgen!

Jeg har pco og er med i pregmet studien som er på Drammen sykehus :D

pcos har jeg og valgte og ikke være med på den studien :-)

Forsto det i skrivet ang testen at man måtte ha pcos. Men har det ikke påvist vel blodprøve. Bare laaaaaange sykluser og masse cyster. Kanskje jeg skulle meldt meg på. 12 uker på mandag da.

Forsto det i skrivet ang testen at man måtte ha pcos. Men har det ikke påvist vel blodprøve. Bare laaaaaange sykluser og masse cyster. Kanskje jeg skulle meldt meg på. 12 uker på mandag da.
Meld deg på med en gang. Tror de vil ha inn folk før 12 uker helst :D

Gjorde det i går kveld :)

Back
Topp