PC, mobil eller nettbrett?

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Old school laptop til det meste. Går mye fortere.
Er glad i telefonen min, men ting går definitivt fortere med macen :p

Bv så er det mobil og nettbrettet låner jeg av å til da er jeg på facebook å pcn er død :(

jeg bruker også pc til nettshopping. Har kjøpt noe fra ebay en gang med mobil, da følte jeg meg velig vågal:P Stoler liksom ikke på telefonen like mye på sånne ting.

jeg bruker også pc til nettshopping. Har kjøpt noe fra ebay en gang med mobil, da følte jeg meg velig vågal:P Stoler liksom ikke på telefonen like mye på sånne ting.
Enig. Dessuten er ikke alle nettsider like mobilvennlige, så jeg blir også litt svett av det :p

Mobil for surfing, pc for betaling av regninger og nettshopping. Kjøpte ipad, men bortkastet penger for den blir nesten aldri brukt.

Mobilen til sosiale medier og lese nyheter. Bærbar pc til nettbank og jobb. Bruker padda veldig lite...

Mobil eller padden til det meste. Kun type exel og bilde som går på pc.
Nettbanken er kommen med ein appel vennlig side, så er ikkje avhengig av pc heldigvis :)

Bruker mobilen til surfing på nette og bank ting, men skal eg shoppe på nette liket eg best pc for å kunne se ting bedre :)

Foretrekker mobilen på BV etter en runde på pc. Funket ikke optimalt likevel :p

Foretrekker mobilen på BV etter en runde på pc. Funket ikke optimalt likevel :p
Jeg blir gal av all reklamen og det som er på pc, syns det er så forstyrrende :p og lettere å manøvrere seg rundt på app.

Jeg blir gal av all reklamen og det som er på pc, syns det er så forstyrrende :p og lettere å manøvrere seg rundt på app.
Ja, masse reklame rundr på pcn :p

Back
Topp