PC, mobil eller nettbrett?

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva foretrekker du til dei ulike oppgavene du gjer? BV inkludert ;)

Varierer veldig på hva eg skal... Bv er mest på mobilen :P

Så og si alltid mobil:) men hvis jeg skal surfe på inspirasjon liker jeg best ipad for da får jeg større bilder:)

Mobil eller nettbrett. Har ikke pc, trenger det faktisk ikke til noe :)

Gjør alt på Mac'en hvis jeg jobber. Ellers bruker jeg iPad mini. Mobilen er kun hvis jeg er på farten eller skal ringe.

Bv, instagram, facebook, snap brukes via mobil. Data brukes til nettbank ++. Bruker nettbrett mest til surfing og viaplay :-)

Sosiale medier bruker jeg tlf eller ipad til. Skolearbeid og å lese større artikler bruker jeg PC til.

Bruker mobil til bv, facebook og Mail.
Oppskrifter på nett og nettbutikker bruker jeg nettbrett. Noen hjemmesider er vanskelig å lese på mobil, da blir det nettbrett.
Bruker pc til der jeg må, feks fotoknudsen, skoleoppgaver ol

Mac og iPhone. Er (dessverre) nærmest lenket til en av de 24/7. :p

Mobil til BV, face og insta, kjappe søk, kjøp av buss og togbilletter, sjekke rutetabell og mobilbank.
Pc bruker jeg mest til å se på tv-serier.
Har ikke nettbrett.

Det aller viktigste, altså babyverden ( :p ) gjøres på padda, samme med face+++ pc tørker jeg støvet av når jeg skal gjøre skolearbeid :p tlf brukes mest til snap og å ta bilder.

Mobilen! Uten tvil.

Bruker mobilen mest til alt.. Har ikke nettbrett.. Hvis jeg kan sitte i ro, er jeg glad i pc også:) bilder osv liker jeg best å leke meg med på pc

PC dersom jeg skal skrive mye, til nettbank og nettshopping, face, BV, bilderedigering. Tar som regel den fram på kvelden.
Nettbrett til Face, Insta, youtube, surfing ++
Mobil til Snap, Insta, chat ++

Bv foretrekker jeg pc om jeg har mye å ta igjen.

Nettshopping har jeg gjort på mobil, men foretrekker pc. Større, bedre oversikt og jeg elsker å ha oppe forskjellige faner så jeg kan sammenligne osv.

Facebook/instagram - mobil
Mail - mobil og pc. Skal jeg skrive en lang mail foretrekker jeg pc.

Budsjett til hjemmet - mobil/pc
Handleliste: mobil

Lese nyheter - mobil
Se bilder - pc

Serier: jeg laster ned, streamer ALDRI. Ser på pc, men oftes på tven da jeg kobler den til der.

Arbeidsoppgaver: pc så klart.

Vinnern er klart og tydelig pcn :p

Macen eller mobilen :)

Back
Topp